White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, September 30, 2006

不不不...

漫長而動盪的9月:重回熟悉的工作環境,認識陌生的同事,當然也有做慣做熟的班底與 lunchmates... 很難想像去台北只是一個月前的事。
話說回頭,成個月唔 post 白板碟實在徒有虛名;藉此延續寶島情懷,有請歌后登場,獻唱「不不不三部曲」:
加盟滾旦的意義跟 Amuse 相近,以在地化方式拓展海外市場:入鄉隨俗(例如台式文案),但又將本身的一套概念帶埋過檔(例如〈醒醒〉以至其他翻炒雙語作品),算係 glocalization...?
應該係日本以外第一隻白板碟將幾首推薦單曲放在同一隻碟,巧合地三首主打歌都 'say no',唔通「不」字旺台灣市場?(前科有〈愛上一個不回家的人〉同〈你給我的愛不是愛〉)
〈非愛不可〉偷功減料,《星夜醉語》都係分開兩個 MV,我寧可演唱會唔唱「想得到卻想不到...」;〈不必在乎我是誰〉一語道破;〈還是不要說抱歉〉一個編曲貫徹兩文三語,不過係日文唔係英文。CD 碟面顯示時間有誤,可能因為專輯係〈不必在乎我是誰〉行先而調亂,不過查實歌詞內頁〈非愛不可〉都係錯;順帶一提,這是少數碟面有相 picture CD
以為兩個人分開了再走在一起應該會長相廝守,原來有時只是一廂情願...?

Sunday, September 24, 2006

SL 96007...

會員證變成彩色...
不過份會訊反而係黑白...
嚴格來說實在稱不上會訊,只係一張雙面 A4 台灣剪報選輯,有唱翻〈這些那些〉的郭子以粉絲身分站台;一別十年,當時以台灣為基地,所以盛放第一站竟然唔係香港(雖然台灣唔係叫「盛放」...)
滾旦歌迷會唔駛錢,因此亦無甚建樹:
訂飛之外就只係加送台灣演唱會宣傳單張(好彩都有張廣告硬照),同幾年前出埋滾石雜誌之聲勢實在冇得比...
今年台北第二場加了〈面對面〉,點名銘謝李焯雄先生:昔日滾旦的製作統籌,還原基本步;堅強和膽怯、聚和散、錯和對、完美和欠缺、得和失、我和自己,vis-a-vis...

Saturday, September 16, 2006

SD 92396...

唔係自訂車牌...
根據會員證編號,我諗應該係92年開始入會,可能《回來愛的身邊》內附歌迷會表格,定係有歌迷朋友踢我入會...?


記得試過去沙田賣旗,以換取電台慈善 show 入場券,好似係 AC Hall,唱了〈始終一天〉;星期六晨咁早都幾凍,我仲同班「善男信女」講我係代表林憶蓮歌迷會...
「天大地大憶蓮歌迷大集會」之後都冇乜 exclusive 歌迷會活動,憶蓮努力開拓海外市場,我忙於做兼職「孩子王」;唔記得點解連「赤裸多些憶蓮那些音樂會」都冇去,不過偶然收到一份會訊,可以知道憶蓮近況都唔錯。

作為粉絲,我諗我算係比較摺;不過偶然發現與身邊朋友屬相同「教派」,以至在網上認識陌生的人而暢談一個下午,應該都算係 fringe benefits

Friday, September 08, 2006

friday kid...

誠品冇買書,DVD反而有斬穫;呢套香港搵唔返,只售99台幣,可惜只得國語配音,雖然都係佢把聲,始終及不上半鹹半淡廣東話可愛。當年鍾意到去信和買埋張地鐵燈箱廣告,〈愛出個未來〉緊接〈再愛的衝動〉兩首一齊聽,有冇人有劇場版 mp3 可以 send 俾我...?
TGIF... boss 放假但係都有 join farewell lunch,感覺固然比6點半 say goodbye 要好過;不如留低我... 原來老闆靚、$$多都未必係不走的理由;last day 終於有機會合照,雖然係成 team 人一齊都無所謂啦... 為了星空,放下了一顆星...