White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Thursday, April 26, 2007

l & l & y & m

友人 msn"what's your blog?",我給她 url;友人知道 wbs 的存在,但未必知道 blog 都是 quasi-fan shrine,於是我補充 "it's about Ms Lam, and life",想了想,再補充 "Ms Lam is part of my life anyway~~"
to a large extent, i'm an egocentric atheist. 信仰風水塔羅八字生肖流年面相紫微星座都唔信;不過與憶蓮同屬金牛座,還是會有點沾沾自喜的~~
sometimes it's not just "my support of Ms Lam", it's Ms Lam supports me, at least subliminally, towards my love & life & everything...

joyeux anniversaire!

Tuesday, April 17, 2007

哈日族 2 - 林翠袖

翠袖本姓陳,刻意庸俗;姓林倒是相襯得多。
許願回憶錄第二章細節盡顯:金縷衣、〈冬季來的女人〉以至〈序幕〉、〈流聲掠影〉,一絲不苟就算唔會增加銷量,也足以令一眾粉絲死心塌地追隨多年,goodwill 之一種;有時也很難介定係因為自己著眼於細節而更喜歡林小姐 or vice versa,雞與雞蛋之另一種。
據聞日本人注重細節,不過都係逃唔過小弟一雙鬼眼:以下情節屬雞蛋挑骨頭,惹人煩厭,須家長陪同觀看。
自《野花》錯配事件以來,總會懷疑 credits 有幾信得過,例如《Sandy '94》有幾首歌 time duration 都錯(唔通印好封面再 edit 首歌而改唔切?),數月後推出 Pioneer 日本版居然懶到唔改返,攝張紙就算...
基本上成個 design 都係 dub 翻港版,於是 credits 照寫 "Marketed & distributed by Capital Artists Ltd."CD 上華星 logo key Pioneer"Produce By" 依然係 "Produce by"(雖然 gramatically make sense,但明顯地係想寫 "Produced")。 縱使嫌三嫌四,不過始終係見本品,加埋個印度神油封面(斷估日本人唔會 get 到呢個典故...),都買得過啦。查實側紙條仲有一道錯處,估中有冇獎...? 至於《鏗鏘玫瑰》,其實成輯相都唔係特別鍾意,不過見 HMV 事隔 N 年居然仲有貨,又為了解開心中某個疑團,值得俾 $280consumer 總有辦法 rationalize 自己,例如 Yahoo 拍賣場都要成 $320 啦 )。今次衰邊範?唔知點解封面 tagline "The Brand New Sandy Lam" 'b' 字無端端變細楷(其他全部都係大楷,感覺唔完美...)mine is another kind of Oedipus complex,應該捉小弟去打_x_到冇眼睇為止。
10 首歌一模一樣,以前實唔捨得買;反而在盒帶轉型到 CD 時期買了《Faces & Places》同《野花》日本版(兩隻我都冇港版 CD),somehow missed the one in between... 惟有說句 Let Go,縱然有天大的風雨...

Monday, April 09, 2007

ラムの哈日族 1 - 來日為我賒

日本語姓林一般譯作 リン(RinR L),憶蓮則以其姓氏英文譯音 Lam 再轉譯為 ラム(Ramu),通常日本發行的唱片都有齊三個名:中英對照與及片仮名注音 サンディ・ラム,歌名情況亦相似,畢竟呢兩首歌本身已經係兩文三語:宣傳策略上繼續挾 Dick Lee(ディック・リー)以令媒體,連續兩張日本宣傳單曲都附送〈情人的眼淚〉,亦順理成章收錄於《夢了、瘋了、倦了》,連埋個靚封面令我當年幾乎捨得買;到而家連《新裝憶蓮》復刻埋都硬係冇佢份,成為唯一一隻大碟我冇 CD,再生 wish list 首位(其餘有《赤裸感覺》、《夜迷宮》、《GH IV》等)。日本版封面縱是人見人愛,不過呢幅相擺明係〈微涼〉,最多係〈哈囉感覺!〉,沒有人抽煙又何來心裡面那一條蛇...?不過作為憶蓮首次分別推出於兩個市場的宣傳單曲 CD,有多個封面都令人覺得好似抵番:心中雨遮本無價,誰人願意賒...?
日本有各式各樣見本品:試食見本品通常超細包兩啖就冇,展示見本品即 display item,淨返呢件我多數都唔買;信和亦有唔少見本品 CD,通常係正價減半,惟有少數如此炒作成 collector's (/my) items:節衣縮食瘦幾磅,一舉兩得也。

Tuesday, April 03, 2007

ran into x...

未放假,最好的似乎都已經看過了。
RFK 遇刺的那天〉沒有烏雲蓋頂,亂世浮華偏殺個措手不及,it's like running into ex- on the street,避無可避;Emilio Estevez 倒是看得開,自導自演夥拍舊愛 Demi Moore 及其新歡 Ashton Kutcher 聯同一眾上個 generationensemble cast 星光熠熠 (e.g. Christian Slater, 當然唔少得 Martin Sheen),亦令人懷念另一個 Robert。穿插 68 年新聞片段對照今天的反戰情緒,比想像中更平易近人,至少冇歷史背景知識如我都能看懂;現實中的 Ambassador Hotel (where Bobby was shot) 已拆卸並改建為學校,MO 又是一番新景象...

〈후회하지 않아〉不如譯作「不悔」(扮〈不見〉〈不散〉):當然唔後悔唔係大晒,因此結局正面而留有隱憂,摸不到可見未來,王子們都得死去活來;覺得好睇係導演如何把 cliché 至極的原型顛覆得不落俗套,最後 15 分鐘兩個 hysterical twists 將前段過度理想化的情節拉回現實框架,基本上條橋放進窮小子愛上千金或是白燕嫁入豪門都可以玩得通。
第一齣,
仲有一場;第二齣,有3DVD

Sunday, April 01, 2007

have u confessed...?

hung up
time goes by so slowly for those who wait
...those who run seem to have all the fun

jump
there's only so much you can learn in one place
the more that i wait, the more time that i waste

are you ready...?