White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, May 26, 2007

蓮誌 5a - autobio...

印象中呢本月刊應該叫做《Channel》,91 年尾面世,好似唔夠一年就摺埋;不過頭三期倒是有彌足珍貴的憶蓮自傳:
口述再由寫手操筆,第一期倒也能道出初出道那份戰兢心情:
- 第一次試音應該係 The Everly Brothers 'Crying In The Rain',即係舊年上《康熙來了》唱過那首?
- 第一次踏上紅館舞台係 858 月「青年偶像演唱會」,當日的敏即今日的薇?
- 逐句錄音到而家一氣呵成,有這麼多第一次,或多或少都要多謝呢位 Tony Lee...?

Friday, May 25, 2007

蓮誌 4a - fortnightlies...

繼續一箭雙「周」:記唔記得呢個造型來自邊個 MV 呢?
93 年上網未成風,印刷雜誌仍有一定生存空間,亦有 niche 走專門路線:《電影雙周刊》其實電影唔晒,睇雜誌英文名叫 "City Entertainment" 就知,唔係都唔會有咁多版已「息影」數年的林小姐專訪加彩照;不過印象中就唔係封面,因為好多時都會用返同期電影主角或劇照。題外話電影:同年有套 "This Boy's Life" 港譯〈不如重新開始〉,里安納度未夠廿歲做 De Niro 個仔,亦係現任蜘蛛俠初登大銀幕之作...
訪談內容亦係回顧式,只屬不過不失,filmography 仲冇 sandyandme 咁齊...
當年唔係咁多睇戲反而有 keep 住睇呢本雜誌,不過就唔多 collector-friendly:同《壹周刊》差唔多高但係又闊一兩 cm (高對闊約 11:9),即係闊過 A4 紙少少,一大堆雜誌就係突出呢幾本,不便收藏,scan 番亦要 cut 去左右白邊。
猶記得個無線版 MV 唔清唔楚,鏡頭跳來跳去,因此更覺星工廠版本型;原來套 see-thru 衫同超長駁髮造型幾靚,當然唔少得全港天后都帶足大半年各式 choker 配長頸鍊(駝住咁多都幾重,燃燒脂肪比例應與〈再生戀〉MV dancers 水髮造型相約...)

Monday, May 21, 2007

藝術館阿伯之不倫不類...

有理由相信林風眠最好的作品早已隨「四舊」付之流水 (both literally & metaphorically),不過還是值得一看。
倒是以為有睇頭的「不中不英」如朋友 #1 所言只屬 high-school project 質素,藝術素來主觀,不過審計署唔爭在查埋康文署交行貨展覽係咪誤用公帑:

〈看陶識字之字裡行間之眾女尋「他」〉除犯了典型香港人 l n 不分外,作品試圖解構一堆部首為女字的讀音與字義,如「妾」音「立」解作 'standing woman' ;不過「妮」字唔要女字部即係「尼」,讀音又係「尼」就成了邏輯上之謬誤。

點題作〈不中不英〉仲要話係館藏:香港 McDonald's 從來都係「麥當勞」,連大陸同 Macdonnell Road 都約定俗成唔再一生為「奴」;校草萊斯唔知點解變成竹花頭(字典都冇呢隻字),難道與勞斯受不了旁人指點明明絕配犯眾憎便放開?最離譜都係無端端有兩杯阿華田(但係又串錯成 'Oraltine'),呢位 artist 梗係勁唔鍾意飲好立克或兒童鴛鴦...
右腦發達,左腦是但:財爺出年退稅唔改退埋 $10 入場費俾我!(特別鳴謝朋友 F,並對如此浪費覺下之寶貴時間致歉...)

28 hours later...

是被人待過薄...
28 小時內跟朋友 1 號和 2 號慶祝 6 場生日:
21:00 - CWB 優食橫町曼谷泰菜:1 號、AA's husbandCC's gfC's brother;好久不見 C's brother...
22:30 - CEO Neway21:00 陣容 + E + F;小弟忙於 msn,只以〈好久不見〉MTV dictate 一曲〈不如不見〉
15:30 - InterContinental Harbourside1 號、Daka E's ex)、F;風雨飄搖的維港看不見對岸,一個 high tea set 還值 $350 嗎?
19:30 - 伊利近街 Rico's2號、AA's husband、E、F;西班牙奄列原來係有餡燒玉子...
21:30 - Krispy Kreme 近在隔離:19:30 陣容 + Ed(+ 代 C 送禮物);紅豆 + 綠茶似係最唔肥
23:30 - LKF Post 9721:00 陣容 - A's husband(返去睇波)- F(聽朝返早);可有男孩像我去吧飲青豆湯?
是運程大上落...
不知何故,朋友 1 號和 2 號鬧翻了;我跑足 6 場,可能因為我無聊,又可能因為她們對我同等重要,也可能因為我自己和朋友 3 號依舊毫無進展...
希望不用等 28 年,我會為朋友 1 號和 2 號搞個「中間生日會」

Wednesday, May 16, 2007

蓮誌 3c...

廣告兩則:
林憶蓮首張同名大碟,現已上市!新力唱片榮譽發行...
四位青春偶像同台演出,萬勿錯過!猜中 SL 手中樂器者可獲贈花王禮包乙份。

都唔知係新定好時代,不過 87 年肯定係黑白灰時代... 獨在愛的廢墟...?

Tuesday, May 15, 2007

蓮誌 3b - new good time...

《新時代》似係 84 年創刊(雙周刊,有數得計啦),SRH 市場研究話係 8587 年音樂雜誌之中讀者人數最高,號稱「世界發行」、「頁頁七彩」...
89511,母親節前夕,〈一無所有〉熱播;都係 MTV 花絮,不過得一版,另加封面同 inside front 造型照,畢竟音樂以外多了專欄(夕爺、岑逸飛先生等供稿),都抵啦 $10 本...
今次搭芫茜:考究唔到係邊期(背面係小鳳姐專訪同戴安娜 aka Alvina 彩照),不過內容果然與許願回憶錄不謀而合...

蓮誌 3a - new good time...

WBS 讀者們 (probably just 3-4 kittens) 都知道小弟從〈依然〉開始自稱為歌迷,認真地聽返舊唱片也只是追溯至《Ready》,所以我都唔知呢堆舊雜誌係中學時代去旺角舊書攤尋寶定係有心人留俾我不勞而獲。
《好時代》應創刊於 70 年代中期,溫拿、許冠傑開始唱粵語流行曲,可能係最早期本地流行音樂雜誌之一;去到 80 年代,香港樂壇已是百花齊放,但亦有唔少篇幅介紹歐美日 music scenes87911,憶蓮繼〈灰色〉大紅再力谷〈灰色化粧〉,封面加內頁四大版仲有《灰色》廣告$10 本超抵睇。
買菜搭蔥,同場加映早唔知幾多期(背面係陳百強《夢裡人》同 Madonna "Who's That Girl" 廣告,大約計得返)〈灰色〉MTV 製作花絮,可惜冇影到混血男角 (typical 'homme fatale') 同三個詭異旗袍 dancers...

Wednesday, May 02, 2007

3 times, and i lose...

I've had enough of this parade
I'm thinking of the words to say

Keep waking up without you here, another day, another year
I seek the truth, we set apart...