White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, May 24, 2009

98 / 94

近日周圍搵陳年 boy band 98 degrees 精選 cd,無論係 d 字頭 n 字頭 a 之前 z 之後都冇發現,唔通已經絕版?
搜索過程中反而無意在威威店發現《sandy ’94》頭版,全新未開封只售 $105,雖然封底右上角輕微泛黃,不過照買:歌迷朋友如果冇呢隻可與小弟聯絡,等價交易不作炒賣;就算冇人要,買多隻做陳列品都抵啦。
倫、林多年來雖然合作無間,不過《sandy ’94》可以話係唯一一張大碟名正言順二人包辦(之前 city rhythm 始終係由許生統籌,之後就到李生掌舵;呢方面倫、梅合作關係相對地更為緊密);其實倫生作歌俾憶蓮亦唔算多,每張大碟都係一首起兩首止,當中流行程度最高應該係<燒>(<傾斜>唔算啦),最受粉絲們愛戴可能係<沒有發生的愛情>或者<微雨撲巴黎>(小弟偏愛後者),至於最唔鍾意呢,我估唔只得我會揀呢首:作為 track 1 / 3rd plug / 推介歌,硬係覺得爭少少:同著住套衫一樣,個 trend 似乎略嫌過時;或者係同碟太多歌可以揀,<芝加哥的故事>、<沉淪>以至<感情不老>都各有特色,應該可以帶來較大迴響,<多些那些>只能算係穩打穩紮 adult contemporary,但唔能夠深入民/迷心... 睇下有冇借演唱會還魂之日?

Saturday, May 09, 2009

演歌...

唱完又唱,如果<至少還有你>係最多歌手翻唱之選,咁<沒結果>係咪最被濫用顯唱功晒冷之選?
誰像好?(雖然只係 mmo...)

Friday, May 08, 2009

錄影帶斷了怎麼辦?

如題 求救 請賜教

Monday, May 04, 2009

我不會說 cut...

終於睇番金像獎足本播放,其實無記剪接咁有心機 cut 走亞視部分,如果中間唔播<天若有情>同<追>(唔代表呢兩首唱得唔好)然後臨尾加番<緣份>就神不知鬼不覺啦(至少電視機旁邊觀眾未必察覺);睇下 952 月上勁歌,原本兩首加埋九分半鐘都可以濃縮到五分鐘搞掂,有齊 verse A chorus 起承轉合,難得林小姐仲要奉陪唱 live(反而主打<傷痕>只係夾口型),此後神檯下凡通常都少不免先炒碟舊歌 cut/paste 大串燒。
小弟主觀願望成日想林小姐唱<追>,以為今次係大好機會,點知又冇份;唱過咁多首電影主題曲, 89 年呢首<成長路>都算頗為吊詭:似係無端端回歸新力早期,完全唔 match 都市觸覺形象(因此只收錄於白金精選),查實四位《我未成年》女角有三個後來都算出過下唱片,唔通係導演林德祿對憶蓮情有獨鍾?(《香港舞男》仲有首<夜生活>,兩套男主角都係任達華)