White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, June 17, 2009

一個時代的____

ipod 裡聽了過百次的<山水>、<天規>刪除(歌迷們早已將白板碟版本互傳,畢竟當時都唔知要等到幾時),將 cd 放進電腦,重新轉做 mp3,感覺上比較抵;ipod 自動 retrieve data 如上,冇年份、part of a compilation,描述正確(舊年三首歌冇出碟,翻炒《十二金釵》同<只得一次>甚至已經係兩年前);兩首 remix 好玩,但原版已經玩得咁盡亦難有太大驚喜,宣傳 tag 係「14 年來首張全新個人廣東大碟」,可能大家對「全新」同「大碟」定義唔同啦,對小弟來說的確只係新曲加精選,如果話等咁耐係等歌詞,咁<地盡頭>都肯定交足功課(「前度誇獎灑脫」係咪講緊唱片公司...? ),其實《ex》之後仲有隻《ezone》俾寶記分拆上市(有<非愛不可>、<雲上舞>、<月光曲>之類,呢張碟當年如果出得成都相當國際化),由化整為零到化零為整,難得有一隻關淑怡廣東大碟。
cd 冇乜新歌,諗住有 dvd 睇下都好啦,不過
<地盡頭>mv 真係 n 個唔得... 惟有睇住舊片先:小環、綺虹呢段無論舞步同造型都令小弟諗起 'Vogue' GS 版;<情人>呢個版本應該係央 B 台有限資源下製作,算係不過不失,亦可以諗番呢 15 年佢如何進化成一個 vocalist
不普通的都失蹤... 咁樣講雖然好奇怪,但有一刻小弟由衷慶幸 sk 只係第二最愛,至少還有《本色》、《呼吸》、live '07/8/9...

Friday, June 12, 2009

回來吧...

Thursday, June 11, 2009

相關語...

上回講到跟東昇同學相識近廿載,轉個頭就見佢上鏡背負「事旦」之名(猶記得佢以前上辯論台前那種認真神態);不過小弟依舊支持央視 B 台!話說日前收到 utube 電郵:

親愛的會員:
謹此通知您,由於央視 B Ltd 發出了第三方通知,聲稱以下資料侵權,因此我們已經移除或禁止存取此資料:
翡翠歌星賀台慶 91 : utube/watch?v=*\&%^}#$xXy
請注意:多次侵犯版權會導致您的帳戶及上傳到該帳戶的所有影片遭到刪除...(下刪數十字)


萬千感激 B 台網外開恩,冇封殺
憶蓮片段,小弟以後唔敢喇,承諾 will be away from utube indefinitely軟硬eason 咁多人睇實唔敢再 post,以免蓮教受牽連/取締... 為表對 B 台事事擁戴之誠意,最多小弟唔取消收費電視啦,河蟹有理!

Thursday, June 04, 2009

15,20

東昇和我相識於 89 年,中一分班試都被派到 C 班,1A 班大都畢業於直屬小學,B 班有一半同學修讀法文,所以 C 班都算係中堅分子(當然長大後各有修為造化)。東昇同學能言善辯,興趣方面佢同其他同學會研究賽馬(唔係賭),小弟則酷愛音樂(不過合唱團冇揀我);閒時我們會玩 D&D、手網球(窮學生以手代拍)之類。
七年中學生涯我們只有中二唔係同班,佢升到被定性為中文班的 2B 班(因為 A 班同學英文超強,B 班英文相對地冇咁好,美其名就被譽為中文叻),小弟中文唔掂繼續留在 C 班,到中三先至升 'le';我們當年是某學會 exco,搞時事常識問答比賽,小弟會憧憬到中六時佢做會長,我做 internal vice之類(原來由細到大都係鍾意做庶務二課/阿四),可惜呢個學會涉嫌踩界,不知從何渠道請了現任疑似特首候選人梁先生到敝校演講,但並未知會校內高層:做事唔跟 protocol 喎,最終於同年被有關當局取締。此後東昇同學主力做中文學會同辯論隊,小弟則蒲信和並從事民間工作,佢讀中史我修會計,各有各忙但亦會留意對方近況;JUPAS 放榜佢去中大我去港大,畢業後很少聯絡,我到清水灣工作時電視城已逐步撤離至將軍澳,唔計睇電視最近一次見面係前年同學新婚盛宴。不過我仲記得佢早幾日生日(雖然近年冇寄卡),同埋佢以前屋企電話號碼。
印象中東昇同學絕對係謙謙君子,有神聖光環那種(所以適合做呢行);不過最記得反而係佢鍾意玩 15,20,佢贏我多數靠技巧,我贏佢多數靠運氣:生活之中兩者同樣重要(技巧五花八門,讀書游水音樂跑步皆可),我想我是個幸運的人。
20 年前:身邊的人都為我被派到這間中學而慶幸,in fact i still don’t (and won’t) know which is better, being a mediocre student in a band I school or being a top student in a mediocre school… anyway, that’s my own choice
15 年前:《sandy ‘94》面世,跟《鏗鏘玫瑰》一樣,是一個異數,gotta try something new, out of the box, from scratch, making my own choice(s), deterministically...
今年係 Dan Ryan’s 成立 20 周年(free iced tea & tiramisu last nite),原來 CC-ATV 不覺亦已 15 年... 今日剛動筆簽約在清水灣做多兩年,莫失莫忘