White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, November 20, 2005

當結局未揭穿...

i-pod remote 壞了,很麻煩(我是那種有1000首歌但大部分都 fast forward 的人...)
回家時播著〈願〉,想起最後一場,除了台上全場都沒有燈,也想起"hundred years of solitude"...
一向都覺得自己是個頗稱職的朋友,甚或可以是 confidantwondering who could be mine? or do i need one?
近期版主忙於 term papersplural...),會嘗試每星期最少 update 一次憶蓮白板資訊 :>

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我唔知留言?邊度,就留?呢度先啦!
一口氣睇完你個網頁,覺得好得意、好特別,可能大家都係憶蓮 fans,覺得睇你既文字就好似同好朋友傾偈、交流咁,尤其是 "數學題"、"英文題"、"俾人呃左十年"......,仲有好多我唔係好知既舊料,thx thx!
有你同埋 sandyandme,令我對憶蓮認識更加深!

12:46 PM, November 22, 2005

 
Blogger Unknown said...

謝謝josh的留言... 第一次有不是自己圍內朋友的留言 :> 有時都驚contents咁niche會令fans都一頭霧水~~
sandyandme 雖不是我的首頁,但每日返工放工必睇,有時工作過於沉悶亦會「偷閒」,在辦公室「逃離鋼筋森林」... 拙作能出現於sandyandme,實是與有榮焉~~
beta version是有留言版的,最後用了blog,放image比較方便,以後亦會keep住update手頭上的白板黑膠/台灣cd~ thx again for your encouragement~~

12:04 AM, November 23, 2005

 

Post a Comment

<< Home