White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, February 14, 2006

最佳損友...

風吹雞蛋殼...
收獲甚豐,利是錢得番20蚊紙...
回家途中聽陳奕迅〈快高長大〉,返屋企聽〈最佳損友〉,覺得又幾似:
〈快高長大〉:原諒我存心對你寵壞 每日朝拜 承受你挫敗 期望從此對我倚賴 然後難以抱別個入懷...
〈最佳損友〉:朋友你試過將我營救 朋友你試過把我批鬥 無法再與你交心聯手 畢竟難得有個最佳損友...
問題都係一樣:如果唔可能永遠對我好,係咪從來都唔應該對我好呢...?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home