White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Thursday, June 01, 2006

夏天的故事...

J說我以前鍾意下雨天(literally),不知從何時開始唔鍾意落雨... 呢題又係唔識答,可能係從我覺得衫褲鞋襪比淋雨的暢快更重要時開始...?
94年應該仲係唔討厭落雨:會考後的暑假,903播緊蘭茜夫人劇場《讓我愛你一個夏天》,吳奇隆飾演洛洋、周慧敏飾演方碧君,老套但相襯的名字;鍾意到買埋一套四隻白板碟(本來諗住 post 個封面,不過五個 head shots 實在太冇特色...),四首本地原創:Wyman 嶄露頭角,Mark 當年還是偏向英倫(但總好過而家,都唔明「拉闊黃金十年」點計?); 四個來自不同唱片公司的歌手:寶記竟然派出大V,當時彭姑係家嫂,估唔到今時今日輪到佢做商台準新抱(究竟結定唔結...?)
〈只等這一季〉如果算係滄海遺珠,係唔係應該歸功於何秀萍...?

近年總是 obsessed with 夏日氣息的歌曲,不是〈太陽傘下〉那種,而是 exotic beat,如朴樹〈生如夏花〉、SuedeShe's in Fashion〉、以至 Fashion ShowStraight〉(
套戲做乜同埋首歌唱乜都係一樣咁唔明) ,recent favoriteBelle and SebastianSong for Sunshine,行 izzue 聽到問 sales 播緊乜,summer playlist 又多一首...

同場加映「死都唔幫襯」之二:又一城溜冰場對上 Viet's,唔好話我知 "Vietmanese" 係特登...


ps 文字傷人,尤其是把不該說的都說出來的時候;以為是我惹的禍,原來是高估了自己的重要性...


pps 順道祝賀無線電視記者方東昇大壽啦~

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你可唔可以再SEND'講不完的電話'俾我? 唔見左~

同埋. PMPS 個 WEBSITE 何小姐 PROFILE 無提 '初戀' ? 記得當年何小姐係蘭茜夫人劇場'御用'詞人......

10:56 PM, June 02, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

今日方先生上報紙, 好慘~

2:34 PM, June 03, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

your note in ps...
sometimes people are like your boss doing your appraisal (i.e. only remember that you were late yesterday but forget that you've worked hard everyday for the past 365 days), and i'm sure you did not over-estimate how important you are

4:54 PM, June 03, 2006

 
Blogger m@linxism said...

1. 你SEND俾我個MAIL錯左FILE名! 好彩我醒目...... BTW. UP左燃點真愛.

2. 我唔聽娜姐. 唔知你講乜~

3. 當年周生在俞小姐陪同下投左 CR903 車牌 (報紙有登)~ 個車牌家下點呢?

p.s. 我總覺得請左夕爺踢左周生咁......

2:33 AM, June 04, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

仲有...... 周小姐有隻'其實那個不是我', 我成日覺得可以唱'只等這一季'落去. 情形就如'這世界非我家'其實根本是'Crying Game'....

2:46 AM, June 04, 2006

 

Post a Comment

<< Home