White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, July 09, 2006

將方向拋掉...

呢個 weekend 做乖仔,買了中文版洗衣機,仲出席久未露面 family dinner;焗住睇港男,竟然見到何式凝教授! 非常懷念佢 97 年拍王喜(有一期係周耀輝...)主持商台《黃色訊號》,冇機會做佢學生可能係我有 HKU 唔讀之最大損失(除此之外都應該冇乜...)~
記得有一集何之兄長「烽煙」對質(當住面講唔出口...?),令周何之關係更見撲朔迷離~

另一位使我望門輕嘆無緣為其門生應該係朱耀偉教授:今日去文學節捧場(幅相顯得有點發福,真人 casual look 依然幾型~),佢亦有 quote 另一位講者向雪懷〈放縱〉為例;向生話佢當年同馮鏡輝講唔可以首首都係〈太陽傘下〉喎,又話憶蓮後來率先唱 R&B 係有跡可尋...
回想今時今日的文學「修養」(if any...)都係誤打誤撞而得來,如果有一日我有$到唔駛做,希望朱教授尚未退休啦~

專訪何式凝:
/ \
朱耀偉選著:
\ /

5 Comments:

Blogger m@linxism said...

oh! 乜原來今日有講座! 我四點七到中央圖書館坐到七點搵舊雜誌, 唔知添!

2:30 AM, July 10, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

btw...... 你跟佢做乜? 歌詞研究? 我相信佢 D 料唔夠我多......

2:31 AM, July 10, 2006

 
Blogger chi said...

朱耀偉曾經是我的tutor (中大英文系),真係估唔到佢有粉絲,他當年也是一個傳奇,開靚車、西裝筆挺,有個英文系女友,但上tutor時口吃,都係talk of the department黎架。
至於何式凝,不知你有沒有看過周耀輝的散文集《梳頭記》,內有何的出現,可略窺二人的感情膠轕。
另外何式凝2年前的《壹周刊》專訪《蝶戀花》也值得一看。

3:19 PM, July 10, 2006

 
Blogger chi said...

林夕的散文集還有《即興演出》(友禾)、《盛世邊緣》(集英館)和《小城無故事》(創建文庫,還包括黃碧雲作品)。

3:57 AM, July 11, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

夕爺在號外雜誌的訪問話會再版以前的書~ (其實你幫我影果 D, 我無全部睇, 始終喜歡拎住書黎睇, 電腦/e-book 我都唔鍾意, 除非無得揀啦)

同埋在年底出'林夕三百首' :D

1:38 AM, July 12, 2006

 

Post a Comment

<< Home