White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, July 15, 2006

沒結果之後...

早幾晚聽 903〈給我電話〉,卓韻芝連續播了幾首憶蓮,再度提及中產。
我會以88年作為憶蓮中產形象的分水嶺,即是許願負責 idea/image、周禮茂負責整體文字創作、憶蓮作為 artiste,做自己之餘附帶著都市化、獨立自主、跨地域性等「使命」,與文化社會發展一脈相承。
以周禮茂作為憶蓮中產形象的文字代表,除了其背景(中大 marketing、前職廣告創作),亦因為佢未必負責寫主打作品,而是最貼題的 side tracks,有更大的發揮空間:〈微雨撲巴黎〉、〈都市心〉、〈讓我笑吧〉、〈哈囉感覺〉、〈只要我活過哭過〉、〈花之色〉、〈回來愛的身邊〉、〈暖暖紅塵〉等等,派台多數唔會 hit,不過成就了每張唱片的整體性。
-----------
94年創作人音樂會,彭羚唱〈破曉前塵夢〉、王靖雯唱〈沒有你還是愛你〉,我成日覺得如果憶蓮有出席,大可以求其唱一首 side track... 結果要到02年,好彩我有睇第三場,方可親身經歷〈自製空間〉再生於天地~

低首工作 收起知覺 自製一個天空的角落
奠定/預示了往後數年的形象以至心路歷程...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哎,好想聽返周禮茂那次創作人音樂會呢

10:43 PM, July 15, 2006

 
Blogger Unknown said...

-----------
呢段係周禮茂完場講兩句,過幾日再 post 其他歌(PL 應該都有唱,不過搵唔到另一盒帶...)

5:36 AM, July 16, 2006

 
Blogger Unknown said...

-----------
94年尾,王菲最後一次以藝名推出專輯《討好自己》,收錄本人至愛〈為非作歹〉;當佢整個聖誕節有相封面,又肯規規矩矩唱一首別人的歌,佢仍然係王靖雯...

2:03 AM, July 17, 2006

 
Blogger Unknown said...

-----------
一人有一首 side-track 經典:冇派台宣傳但演唱會唔唱會俾人噓;SL 有〈微涼〉、SK 有〈當世界無玫瑰〉、經典中之經典莫過於 JC,記得《夢中的妳》歌詞冊仲有段 biography。
原來李香蘭洋名 Shirley,難怪 SK 要翻唱(不過我揀 SK 翻唱經典應該係〈忘記他是她〉)~

1:44 AM, July 20, 2006

 
Blogger Unknown said...

-----------
〈破曉〉似乎算不上 side track,一直有其超然地位;彭姑當年《意亂情迷》都有份唱和音,不過呢個版本就真係唔係好得...

2:07 AM, July 22, 2006

 

Post a Comment

<< Home