White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, November 11, 2006

signature styles...

加州紅冇乜新歌,只唱了〈一個人〉、〈裙下之臣〉、〈重複犯錯〉等,後兩首高下立見。
低沉過後吐氣揚眉總是令人故步自封,因此《Human》繼續穩守,係咁易突擊:王菀之兩首用到盡,更顯〈愛得太遲〉之大路,〈重複犯錯〉聽五秒就知係陳輝陽,〈愛美麗〉連編曲都係〈悟空〉翻版,〈不如留低我〉段 intro 極其熟口熟面,有冇高人提點係 sample 邊首舊歌...?
當初咁擔心憶蓮拍雷頌德可能都係因為呢個案例:《勁歌金曲演唱會》否想了自己的過去,更埋沒了張佳添的功勞,〈其實我...我...我〉由 Clayton 作曲,往後數年合作無間,不過 Mark 寫俾 KKK 最好的就只有〈順風車〉,都係 Wyman 寫詞;就算今年叱吒男歌手贏陳奕迅,我都硬係覺得唔光彩。一較高下,原來係 artist vs artiste,一線之差...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home