White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, December 31, 2006

06...

其實叱吒現場投票同800人選委會差唔多,所以聽晚要有 strategy,以防唔想其當選者殺出;不過呢度就梗係任我揀啦:

陳奕迅 - 最佳損友
Wyman唔對事(雖然《本色》都冇佢份),不過做朋友本該如此;我自己當然唔好得去邊啦,所以呢首我會頒多個最佳歌詞以表揚心術不正如我之損友。

關淑怡 - 進化論
難得再有一個關淑怡演唱會:倒敘 rundown 第一首,愈唱愈好可見近年已達曲高和寡的技巧層次,近日見有評論過度個人化的歌詞難以產生共鳴;我都覺得 autobio 係一次起(〈關於我〉)兩次止,不過問題係有冇機會得到第三次呢?

古巨基 - 花灑
令我想起(並懷念)「復出」前的古巨基:究竟近乎4張碟都係林夕寫詞、林海峰做 design,可會是基於一份迷信?忘掉奮鬥過要隨緣...

陳奕迅 - 落花流水
平淡的曲,不平凡的詞;不過這首詞正需要一首平淡的曲,如落花交會流水。

楊千嬅 - 大傻
key… 《Unlimited》貴為林夕晒冷之作,楊千嬅分飾大小女人,呢首屬於後者:〈簡愛〉小販走鬼版,窮得漂亮。

林憶蓮 - 一個人
巧合地個人化,但理應唔係 autobio(如果係都應該屬於周耀輝自己...);不過既然憑感覺行事,《呼吸》肯定係繼《夢了瘋了倦了》之後最強烈的一次自身寫照。

陳奕迅 - 裙下之臣
年頭帶到年尾,除了Eason仲有Wyman,前者覺得呢首歌好 typical 由林夕填詞,我覺得應該係好 typical 由王菲唱;不過個 MV 令我覺得呢個年代真係冇一個歌手可以配合形象去表演一首好歌...

林憶蓮 - 不敢奢想改變你
呢首歌應該屬於05年尾,不過我總覺得及不上〈還是我還是你〉,到派台宣傳後先至慢慢接受;其實兩首同樣classy,亦令我想起(又懷念...)《Perhaps》、《純真傳說》以至《180°+》那個 Mark “Versatile” Lui...

揀唔到10首,年中無休繼續聽《本色》同《呼吸》,沒完沒了... 以下幾首覺得唔錯,但未能與上列相提並論,只順帶一提:劉浩龍〈恢復自由〉、王菀之〈詩情〉、許志安〈大愛〉、薛凱琪〈小峽谷之1234〉;冇派台首選:〈亦舒說〉、〈如果可以不停相愛〉、〈不如留低我〉、〈不如不見〉(究竟見定唔見好呢...)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔知點解《本色》唔搵 wyman 幫手﹐成隻《本色》差唔多俾曬夕爺填﹐最見得人仍然係三筆管(周潘)D作品。幸而《呼吸》多左好多人玩曲詞編﹐百花齊放﹐我都覺得好似《夢瘋倦》 (猶其是當道左雞犬﹐都話要出概念大碟﹐益見概念大碟已是overdone既雞肋)。2006喜見《呼吸》無招勝有招﹕斷線日子﹐面對面呼吸南方的風﹐玩伴要不要放開手﹐相信一個人﹖

希望2007SL好歌不斷來。

9:13 PM, December 31, 2006

 

Post a Comment

<< Home