White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Friday, December 01, 2006

3:45 pm...

20061130日下午345分,歷史性時刻:無線電視翡翠台,「跟住請收睇〈金曲挑戰站〉」。
近年已經好少睇電視,總搭不上同事談論翡翠劇場的橋段;唯一會每日錄低〈金曲挑戰站〉返屋企睇,十數年如是。
以前會為錄到一個完整的 MTV 而洋洋得意,倒沒有想過 N 年後還可以重溫這種興奮! 雖然在網上看了很多遍,不過印象中這是繼〈多些那些〉(定係〈為你我受冷風吹〉...?)後再次現身〈金曲挑戰站〉,意義大於一切,無需再介懷係咪金榜冠軍歌(雖然以前都覺得呢個榜實在冇乜代表性)。
有一期仲會每晚哺住〈滾石音樂重要情報〉,〈轉身〉好多時未播晒就出字幕 credits;又間接令我先知先覺認識了任賢齊:小蟲好興一快一慢,〈I Feel Good〉完全係杜德偉 feel,〈依靠〉則係大俠前身, KTV 有蘇慧倫同李心潔客串,前者當時算幾紅,後者冇人識,如今時移勢逆...
呢幾年都跟不上樂壇走勢,或者係覺得冇乜特別:麥當當音樂會11歲「小女孩」(如果仲算細的話)唱〈感應〉,我即時反應竟然係「嘩,咁細個都係黎明 fans...」;好彩 Mark/陳少琪仲有得撈,不過都冇得唔認我係聽世紀金曲之輩(LL's〈感應〉未必算係金曲,但肯定係上個世紀...)。

4 Comments:

Blogger m@linxism said...

泳兒果隻下話~

同埋, 上晝十點幾都有一次挑戰站架~

12:23 PM, December 02, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

hi, That's surprising...no package to Singapore. Depends...whether you want to try those expensive private agent. BTW, I don't forget the song sung by Leon too :)
I dig out the Wildflower album last night (my casette tape...)

12:40 PM, December 03, 2006

 
Blogger m@linxism said...

我都唔知點解, 夕爺咁講我咁聽囉~ 下次同你講詳細 D , 我驚響度講會俾 FANS 打就唔好啦

10:37 PM, December 03, 2006

 
Blogger m@linxism said...

A小姐不如試下訓街??? -_-
我有中學同學移左民, 使唔使幫你問下?

仲有我想搵你同網主幫手打電話換叱吒飛喎! 得唔得呀~

1:23 AM, December 04, 2006

 

Post a Comment

<< Home