White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, February 21, 2007

蓮誌 1 - elegance

歲晚大掃除,又搵到「新」貨,91-95 四期《清秀》封面:


91 年係演唱會前夕,$25 買本雜誌覺得好貴,珍而重之搵包書紙包埋,(textbooks 都冇咁神心,我鍾意拆開一個個 chapter,教邊課就帶邊課),張文華操刀,著 Junior Gaultier,或多或少影響我後來豪買 $550 書包返學;92 年躊躇滿志,談情說愛,都係張文華搭 Andrew YangLe Salon),不過印象中呢輯 studio 相應該係星工廠宣傳照,可能因為咁封面照做 touch-up,效果跟〈天大地大(Special Effect Ending)〉有得比;93珠玉在前,唔係我就一定大讚 Prada,篇稿都算寫得唔錯,不過臨尾竟將〈前塵〉誤作〈紅塵〉(斷估唔係講緊〈暖暖紅塵〉啦!)95 年新開始,簡約如 CK、山本、川久保,不變的還有 Robinson;知難退不退?《清秀》於同年年尾停刊,憶蓮 open up,依然盛放。
近年少買雜誌,一來仍然覺得貴,二來少 SL 封面;影相唔容易,不變應萬變,簡約又簡約,浮誇再浮誇:
Arena Homme+'06 A/W Bruce WeberMatt DillonMan & Boy〉,咁又廿幾年:
WJan '07 Steven Klein Dolce & GabbanaIn The Raw〉,真身上陣:
HMV 可能仲有得賣...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

《紅塵》﹖講唔埋梗係同沙麗0既歌撈亂0左。
雖然天地野花0既造型唔錯﹐總覺得 92-93 0個兩年0既 grunge look 有0的唔係幾對路。反而到了 95 0既短髮清爽自然﹐雖然唱起0既開始係台式情歌。

10:17 AM, February 22, 2007

 

Post a Comment

<< Home