White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Friday, June 20, 2008

renditions...

完成兩星期密集式普通話國家水平測試備戰課程,最難搞係命題說話:30 條題目stochastically 抽兩條,任揀一題講三分鐘;如果抽中「我喜歡的明星」就完全冇難度,點知我就唔好彩要講「我的願望(或理想)」,對於活著不知為什麼如小弟實在不知從何說起。
跟朋友聊到這個話題,想了良久,我答我想有人陪:冇睇《衝上雲霄》,不過應該就係「可是我也很想有個人陪」那種意思;呢首係我唱 k 飲歌之一。
有時覺得一個人談情說愛的經驗跟其浪漫而不切實際的程度成反比,於是呢排鍾意聽吳克群<為你寫詩>;音樂可以浪漫而不切實際,以調劑大部分時間不見得如此的生活。
下周預告:神州國歌系列...

3 Comments:

Blogger best actor said...

bonne chance a ton examen. language test is always nerve-wrecking. :o) i am sure you will do great.

as i said before, be careful what you'd wished for...

10:14 AM, June 21, 2008

 
Blogger Wordy said...

我話多,命題演講冇難度,只係唔想重新唸音標,所以一路冇去考

未拍拖時,擁抱浪漫主義,拍過,就知實用主義係正貨

吳克群呢,同我有段古,一直記住佢出道隻碟果首《別太溫柔》

12:22 PM, June 21, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

most of the time i'm a pragmatist... 聽歌有時都係逃避現實啦~
9 月先至考,等我去上海練下~~

1:08 AM, June 22, 2008

 

Post a Comment

<< Home