White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, December 28, 2008

ran down '93

小弟喜歡將事情記錄下來,有需要時翻閱;當然,實情是需要翻閱的時候不多,加上記錄堆積如山,刻意翻閱亦未必找得著;反而偶爾不經意 come across 亦屬另一種驚喜;例如無端端發現呢本 sketch book,記錄了「天地野花」的細節,連舞台亦臨摹一番:歌迷都知憶蓮演唱會萬勿錯過尾場,不過小弟覺得頭場亦非常重要:通常呢個係 most ideal rundown,最接近歌者本意,之後根據觀眾反應相應作出調整,live 07 如是(例如<你是我的男人>冇得留低),對比返 93 年第一場 vs 第五場亦有唔少改動(後者較為接近最後出碟版本):
8/7/1993 20:33 破曉 - 不如重新開始 - 天大地大 remix(舞台劇)- 沒結果 - 下雨天 - 傾斜 - 始終一天 - 假如讓你吻下去/不必在乎我是誰 - 還有/結束 - 當愛已成往事 - [寂寞難耐] - 再生戀 - 紅顏未老 - 愛情 i don't know - 沙沙的雨 - 沒有你還是愛你 - 依然 - 光輝歲月 - 震撼 - 醒醒 medley - 野花 -(encore愛上一個不回家的人 - 天大地大 -(encore)風中的歌 23:03
12/7/1993 20:20 破曉 - 不如重新開始 - 沒結果 - 下雨天 - 傾斜 - 始終一天 - 假如讓你吻下去/不必在乎我是誰 - 還有/結束 - 當愛已成往事 - [寂寞難耐] - 再生戀 - 前塵 - 早晨 - 愛情 i don't know - 沙沙的雨 - 天大地大 remix(舞台劇)- 沒有你還是愛你 - 依然 - 光輝歲月 - 不捨不棄 - 震撼 - 醒醒 medley - 野花 - 愛上一個不回家的人 -(encore)風中的歌 - 天大地大 22:50
<再生戀>+<紅顏未老>較為貼題,一身金縷衣亦較為相襯,當然<前塵>會係親民之選;<光輝歲月>+<不捨不棄>一氣呵成;押後<天大地大>舞台劇變相搬前<傾斜><始終一天>,提早帶動現場氣氛;<風中的歌>擺明係 grand finale 不過略嫌落寞,都係快歌抬轎兼人多勢眾讓觀眾走得值回票價。

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

 
 
這是本人一件終身抱憾的事情:

林憶蓮天地野花1993情撼紅館
==>>> 我,沒,有,看!!!
 
其實己經預早買左飛的,但陰差陽錯神推鬼own,最後錯過了,好後悔,好難過,好遺憾......
  
 
**個人(觀賞LD/DVD後)意見:[天大地大Remix舞台劇]有誠意,但不適合林小姐;我諗應該唔會有觀眾/歌迷expect 林小姐在她的演唱會上演出這種"趣劇"吧 !
  
**還有,想請教"視聽版"是甚麼意思?
 
**我其實幾期待再看見林小姐穿旗袍唱歌的樣子!唱〔紅顏未老〕啦,點點憂怨,和幾分嫵媚(但千祈千祈千祈唔好再染金毛了,拜託拜託!)

 

1:45 AM, December 29, 2008

 
Blogger chi said...

我看了兩場,第一場有唱《紅顏未老》,都幾驚訝,但execution不太好,應該是從夢中札醒然後唱,我不覺得那件似金縷衣,好似係性感睡衣多d。

3:22 PM, December 29, 2008

 
Blogger linus said...

《不如從新開始》得一首(改編)Dick Lee,我諗佢幾想唱<紅顏未老>,始終<前塵>比較 gender-neutral,同<再生戀>唔多夾...
<天大地大>舞台劇其實幾有野心,雖然而家睇返只可以話係誠意可嘉,但係唔少蓮迷應該就係鍾意佢當年積極進取(至少小弟如是)

5:02 PM, January 01, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

但係唔少蓮迷應該就係鍾意佢當年積極進取(至少小弟如是)
~~ me too. i like she cares/d!!!

11:18 PM, January 02, 2009

 
Blogger Leo said...

噢原來唱過紅顏未老同風中的歌?嘩睇嚟好難再有機會聽得返!

我當年都傾盡身家買咗貴價飛,但最後去咗旅行!聽返唱片,覺得聽唔到現場唱嘅沒結果都幾大損失。

我好似除咗憶蓮盛放之外全部睇唔到尾場!

12:48 PM, January 03, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

someone i knew she would sing an extra piece by Dick Lee when she's in singapore... i wished it would be 紅顏未老 or even Thanksgiving, while it turned out to be 沒結果 which is almost equally nice~

KS: now i like her cos' she doesn't care... 再不在乎~

8:22 PM, January 15, 2009

 

Post a Comment

<< Home