White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, November 01, 2009

道歉啟示...

photo courtesy of dicken喜歡的歌手伴隨我們長大,部份歌迷都會結婚生仔,有自己家庭、事業之餘仍然保持著對歌手的寵愛(或是忠貞),長情本身也是美德:憶蓮、美君、淑怡、千嬅迷皆如是(唔係點可以買齊佢 a music 三隻碟?)
於是四歲小朋友大可以識唱<浮花>,雖然佢應該冇半秒會想放棄生命;於是歌迷可以扶老攜幼(或眷,可以兩個人一齊去睇其實好幸福)到場支持歌手,不過唔代表可以當係久別重逢私人聚會閒話家常傾足大半場,尤其當台上歌手唱緊滄海遺珠如<不可能說的夢>、<事前>等,小弟成世人都未必再有機會聽佢現場唱(段估呢班歌迷都唔係同佢熟到會匿埋K房真身演譯,你估真係<自甘墮落>個歌女咩?)
於是小弟諗唔通,唯有出聲。上次係 live '07
第七場,今次冇講英文算係咁;不過話人者是,小弟都要告解自己一樁惡行:話說 '07 第一場m & ple 姐睇 $480(另幫朋友買兩張 $680),大半 side tracks 兼編曲改到七彩,興奮程度可想而知,於是兩個蓮迷加一個夕迷(或者係兩個女人加一個狂迷)齊齊估歌,最叻梗係我,連<天衣無縫>都估到,不過中場見後面觀眾黑面都有所收歛(定係佢係因為首首都唔識而黑面呢),不過諗番都覺得騷擾到人係小弟唔好,謹此致歉。
呢個故事教訓小弟:演唱會一定要睇頭尾兩場,仲要買貴價飛同歌迷會坐前面;如果朋友唔肯陪你睇咁貴就要撇,因為佢同你唔係咁熟兼會阻住你;你係去聽歌,聽/睇現場演譯,心情好像吹不滅的蠟燭,當天只有著你我。

7 Comments:

Anonymous kevin said...

噢,係咪你左邊嗰班女士?我見你同佢地斟咗一陣。

話時話,我幾鍾意浮誇,爛泥都唔錯!

1:45 PM, November 01, 2009

 
Blogger Wordy said...

說得甚是,出年阿蓮開騷的話,賣飛(之後放過一處風)前你記得單聲,我想同 d 狂迷一齊睇!

7:02 PM, November 01, 2009

 
Blogger Leo said...

萬聖節派對變咗騎呢騷,真係估佢唔到!

連主人家自己都忘咗形,冇計喇!

我嗰嘅邊災情都好慘烈呀!

11:45 PM, November 01, 2009

 
Anonymous erica said...

「美得」應係「美德」吓嘛! ;)

9:47 AM, November 02, 2009

 
Blogger Martian Citizen said...

Saw from Apple's daily pic, one of the fans was my former colleague when P sat on a group of male fans. Seems like a happy fan club gathering..

11:52 PM, November 02, 2009

 
Blogger naruto said...

有D歌迷癲哂high哂咁嗌encore,劉小姐一唱佢就走人,又係咩野心態呢?

10:34 AM, November 07, 2009

 
Blogger linus said...

多謝 erica 指正:都話小弟係話人者是
雖然唔少蓮迷都係君迷,呢兩姊妹性格真係好唔同,林小姐邊會同歌迷玩坐大脾...
btw 我真係寧願劉小姐最後唔 encore...

3:50 PM, November 08, 2009

 

Post a Comment

<< Home