White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, March 07, 2006

不曾遠走...

一首歌的旋律還是編曲比較重要?
《夜太黑》全碟編曲由 Mac Chew / Jenny Chin 包辦,講得好聽係風格統一,講得難聽就真係會幾悶... 在這個時候,旋律 makes the difference~
難得有一首唔係李宗盛,Danny Beckerman 亦有幫張、劉天王作曲... 個人比較喜歡劉華的〈因為愛〉,雖然其實首首都差唔多...
歌詞背面有96年台灣演唱會宣傳資料,唔知杜德偉有冇做嘉賓...?...(btw, 邊度會搵得返〈You don't bring me flowers〉MV 呢?)

ps: 有些朋友很少見面都讓我有不曾遠走的感覺,有些則是事過境遷不能回頭那種,不知跟 J Lee 會如何...?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home