White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, July 31, 2006

long time no see...

好耐冇見...
自轉會到華納,憶蓮歌路日漸成熟,開始多合唱歌,延續至華星、滾旦時期如是,至維京時則是獨當一面的級數,加上同門冇男歌手(有都未必夠班...),於是近年只有經典對唱,即〈兩個女人〉、〈日與夜〉、〈下落不明〉之類。
作為合唱歌,〈還有...〉坊間流行程度算係相當唔錯,一來係 second plug,二來王傑當年個勢都幾勁:《故事的角色》一碟成名,風格統一(不過十次都係咁就叫一成不變...),加上憶蓮剛轉會,即係有所謂新鮮感啦。
李宗盛首次出現於 song credits,原曲〈結束〉寫於1983年,憶蓮剛出道,我仲係細路,直到〈最好的事〉,咁又係黃金廿年。呢張白板碟特別之處就係有成輯 studio 相,係錄音室唔係攝影棚,其他媒體似乎未見過。上圖悲歌之王如常地冷峻沉鬱,下圖有倫永亮及其老套眼鏡,亦唔少得「背後的男人」。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home