White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Friday, September 08, 2006

friday kid...

誠品冇買書,DVD反而有斬穫;呢套香港搵唔返,只售99台幣,可惜只得國語配音,雖然都係佢把聲,始終及不上半鹹半淡廣東話可愛。當年鍾意到去信和買埋張地鐵燈箱廣告,〈愛出個未來〉緊接〈再愛的衝動〉兩首一齊聽,有冇人有劇場版 mp3 可以 send 俾我...?
TGIF... boss 放假但係都有 join farewell lunch,感覺固然比6點半 say goodbye 要好過;不如留低我... 原來老闆靚、$$多都未必係不走的理由;last day 終於有機會合照,雖然係成 team 人一齊都無所謂啦... 為了星空,放下了一顆星...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

新同居時代? 點解無得賣? 香港太多林狗 fans??

劇場版去買/租雙我愛華納算把啦......

同埋轉邊度工? mail 近況黎聽下~

take care

1:41 PM, September 09, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

有出過 DVD 海岸公司發行

1:49 AM, September 13, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

拎 D 霉帶黎, 我幫你搞搞佢~

2:07 AM, September 16, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

我部 dvd recorder 都只係當 player 用...

3:26 PM, September 16, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

我有《愛出個未來》劇場版啊!係咪要呀?留個聯絡啦!??

9:02 PM, September 30, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Hey 匿名者, when u send《愛出個未來》劇場版 to linus can u also send to me? vlam@websense.com

Suddenly want to memorize a bit the old time la. Thanks!!

11:41 AM, October 01, 2006

 

Post a Comment

<< Home