White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, August 05, 2006

翻案...

- 差不多成年冇捐血,銅鑼灣竟然唔使等,35分鐘搞掂... 突然發現原來三字頭之前冇機會捐血30次...
- 93年《號外》有一期係憶蓮做封面,標題「替林憶蓮翻案」;總覺得由唔值得到值得,苦盡甘來的修行是一種美德...
- 返 office 搭?時 ipod 播著〈傾斜〉,突然間諗「唔知其他人會唔會覺得我係上一個年代...?」事實上我有好多記憶都係遺落於90年代,擱著...

- H's SMS "Miriam performs better than ever!" unquestionably this has been Yeung's best performance within these 10 years. this must be the moment i've waited years to realize, i can tell people my favorite singers are SL, SK & MY...
- 其實我完全唔記得〈其實我記得〉,冇諗過感動位竟然會係〈明年今日〉...
- Mark + Wyman + Miriam... 我應該唔會揀〈野孩子〉,更加唔會係〈可惜我是水瓶座〉;如果當年唔轉會,〈稀客〉會唔會係 third plug...?
- 竟然有〈點夠喉〉、〈我的快樂時代〉,竟然如此輕輕帶過〈最佳損友〉、〈再見露絲瑪莉〉;竟然如此〈芳華絕代〉,竟然冇〈落花流水〉...
- good show,全場敗筆 "To be continue"...
- 林夕名字出現次數少唔過 Wyman 好多,暗地裡係第六個黃金十年(或廿年...?)


- 我們還有第二個黃金十年嗎...?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. 你簽左好多卡數?

2. 點提夕爺法?

8:23 PM, August 05, 2006

 

Post a Comment

<< Home