White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, January 02, 2007

滿天神佛感謝晚會...

- 策略性投選〈愛得太遲〉,實際上係全年我最唔喜愛歌曲之一;連續兩年靠宇宙大爆炸食糊,今年直頭冇多謝張佳添係咪較為忘本呢...?
- 唔否認《Human》選派台歌之誠意,但當中肯定有菀之效應;原來唱作人獎項唔計作歌俾其他歌手,古巨基應該 split 半個大碟獎王菀之,連方大同都多謝周耀輝啦...
- 一曲歌王固然要謝天謝地,新晉歌手輪住感謝神恩,千嬅安仔參禪佛理:一個喊到唱唔到,另一個係全晚我最喜愛演繹大獎。
- Paco 繼續俾人當神拜,Mani 名正言順成為「銀」牌經理人,EO2 吐氣揚眉,唔好唔記得台下仲有年前讓你感動過的劉浩龍、Shine 同埋梁漢文(坐第一行但冇獎)。
- 奇怪的場刊,竟有一大版飛輪海廣告;金牌晒冷唔少得《呼吸》,B for "Breathe Me"
- 分裂...分裂... 一面記仇,一面看得通透;無神論者如我,只記仇,其他當睇唔到...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home