White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, October 17, 2007

all about love...

- 我想我是真心愛楊千嬅的。

- <新世紀福音戰士>打頭陣,忽然興奮,諗住第時去 k 有得唱,跟住好快知道自己諗錯隔離,襄王無夢...

- 用<8步半>exemplify 人山人海似乎唔多恰當,當然亦可以話將一首趙增熹作品搞成咁實在係有一手;怨婦冇得留低,重現少女心,呢個理應唔係喊位,不過我感動到喊(畢竟有好幾年我房門都貼住張《到此一遊》海報)

- <因為所以>一入就唱錯歌詞,再加首<燭光夜>(臨去睇先至惡補聽兩三次),心情稍為平伏,跟住到<少女的祈禱>,臨尾望住幾隻公仔,我又喊過,朱祖兒唔識楊千嬅又竟然做到咁楊千嬅,都算係一種緣份(黎生就認真冇緣,成為全晚唯一噓位...)

- 古天樂果然令人神魂顛倒,錯漏百出,平白浪費了一首<風采依然>;其實唔出影音產品都係好事,咁多甩嘴你我不分食字輕輕帶過亂唱的歌都唔知點樣執... 如果我唔愛楊千嬅,邊頂得順佢係叱吒女歌手金獎點知唱成咁?

- 最後順帶一提 wyman vs 林夕係 9:20,encore 前五首快歌(<詭異>intro +<不認不認還需認>+<吵我>+<熱血青年>+<三分鐘戀愛熱度>)亦鬥個難分難解:Mark 今次都算交足功課,且看 CY moving on stage 現場發功,期待再期待...

photo taken from CBTL without permission :>

2 Comments:

Blogger best actor said...

睇清先知隻兔仔係 Alice in Wonderland 果隻﹐真係到此一遊喎。個女o既又似 Dora。

我想最有可能請 C Y 做live 0既歌手﹐一個係eason﹐另一個會係candy。

9:50 AM, October 18, 2007

 
Anonymous Anonymous said...

睇完 eason,覺得好睇係因為佢真係唱得好,CY 功架反而唔係咁見到;友人 RL 覺得唔好睇,因為覺得首首歌編曲都同 CD 差唔多(<K歌之王>同<落花流水>除外),佢都唔係冇道理... 唔知係咪因為 band leader 係單立文,我覺得 CY 似係 DJ 只負責換衫過場打碟,of which 我覺得用番《Listen To》冇唱過幾首做 instrumental 可能仲好...

9:40 PM, November 04, 2007

 

Post a Comment

<< Home