White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, September 26, 2007

蓮載 6 - music is live

投資 $2500 買返部古董 Sony hi-fi(有 cassette MD 仲唔係古董?),天地載生;演唱會在即,等唔切先重溫舊作:
-----------
據聞呢個音樂會好精彩(形式同 live 07 都應該幾似),因為會考之類種種理由竟然冇去(不過似乎唔只我一個冇去,令我覺得冇咁慚愧),錄音轉播我都搵唔齊,不過呢段都算值得珍藏:
- 不知可是 JL 之緣故,憶蓮多年來唱<春雨>live 一定多過<暗示>;有時撇除曲式只看歌詞,JL 的文字度身定造得來又有其變化,除了歌唱技巧外,這也是滾旦時期的另一項德政。
- 90 年代初改編台灣歌成風(好似好過改編外國歌少少?),王靖雯兩隻碟 2nd plug 都打「風」,《Sandy '94》主打<赤裸的秘密>亦令我甚為驚訝,於是再翻唱張宇/十一郎作品又好似變得順理成章。
- 聽現場最驚喜莫過於一段唔熟悉 intro 之後要估係邊首歌,因此我相當 proud of 自己估到「港樂」唱<哭>;至於呢首呢,真係估佢唔到,更加估唔到口琴 solo 之後就直接去 chorus...
- 輕輕帶過,原來係介紹嘉賓出場,編排很有心思;唔知有冇人仲有 keep 當晚 rundown...?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home