White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Friday, July 27, 2007

哈日族 3b - 財經透視 の seafood platter

海鮮價格可升可跌,當同事們討論恆指期權時,我都有成日睇住個,皆因呢個絕對係自由浮動兼有 invisible hands 操控;例如有人覺得呢隻 73 號仔值 $100,有人就覺得值成 $880(不過冇買家持相同諗法): 我呢,低位都冇買入... 對我來說呢隻唔算係白版碟,非本人投資範圍之內,加上我冇聽開新城財經台(當年仲係叫「精選 104」),對呢隻股冇乜歸屬感,最後俾張氏企業投資者趁低吸納。
跟住睇睇外匯市況:日 ¥en 近月回升,不過 CD 定價咁多年都冇乜點變,由《F&P》到《鏗鏘玫瑰》都係站穩 ¥2500 水平;另一方面,二手市場就同刺身の盛り合一樣,可以貴到你唔信,新近成交係匯控以接近五位數字(都係講緊 ¥...),即定價四倍購入《Dorifutingu》見本品,可以話係無限升值潛力(見本品本應唔駛錢...)。
最後同大家分析一下古董收藏貼士,話說呢隻《Dorifutingu》同其他日本版一樣,CD 封底(下圖)兩側都係一邊日文,另一邊中文(《Sandy '94》除外,兩邊都係英文),不過首版外加紙套(上圖)則係全中文,再加番條側標又變番日文。我諗自己同一般投資者差唔多,貪日本版有靚封面 and/or bonus track,於是一直都冇(亦未必會)買返 Pioneer 番炒三隻廣東碟... 當然,收藏很多時都係 utility function,鍾意就心甘命抵,正如有人覺得 Kaiseki, Wagyu 值呢個價,我就寧願等 10 點後去 YMT 金太郎...(是時候...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home