White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, September 02, 2007

弊傢伙,戲院男廁有...

與其看周董鏡頭下的桂綸鎂,倒不如等亞洲電影節<最遙遠的距離>;今屆寶島群星傾巢而出:王力宏、張震、張孝全、張睿家,東洋代表則(又)有Joe-san、隆子、恭子、菜菜子,浮城敘事有李孟熙隔岸觀火、也有也斯當導遊。
今年電影節竟然兩度被查證,<Savage Grace>張飛明明印住 IIB,入場時又變成 III 級,不過睇完套戲我都非常認同;Julianne Moore 兩度示範演出如何面對家中有個男人鍾意男人,其 50/60 年代造型為當今其他女星無可比擬,與小演員(Oliver Twist cast by Polanski)一幕眼神交流比 threesome 亂倫更震撼。難道 usher 妹妹(我估佢細過我)驚我會俾成人情節及不雅用語嚇親?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"切讓" -> 你想點? 下次不如"割讓"? -_-

8:05 AM, September 03, 2007

 
Blogger linus said...

噢,謹向 Joe-san 粉絲致歉,為免到時俾人尋仇伏擊,小弟都係唔好去睇《東京タワー》...

1:44 PM, September 03, 2007

 

Post a Comment

<< Home