White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Thursday, August 09, 2007

嘩嘩嘩!!!
小弟向來只儲打從華納以來各式白板碟,市面上偶爾流傳遠古時代宣傳品我都冇買,不過呢隻呢...
碟如其名,得塊白板,連歌詞紙都冇張(或已遺失?),考古學上唯一線索就係靠個 CBS/Sony label 驗明正身。
黑膠碟 label 都冇名,放隻碟落唱機聽過至證實係 410LP 版本... 咦,點解隻碟兩面都有歌?原來呢張白板碟兩面收錄同一首歌,可能係方便 DJ 求其一面都播得。
說來慚愧,一直都唔知(或者話係完全冇留意)呢首歌竟然出自潘源良先生手筆,可能實在覺得太唔係佢風格;不過回看新力時期,佢都算係配合形象交足功課:頭兩張大碟完全係西瓜少女,跟住即刻 180˚ 轉變得決絕獨行,其後合作無間,幾乎每張廣東大碟都有其作品(唯一例外係《F&P》,事實上佢所有歌都唔係咁都市觸覺):
愛情 I DON'T KNOW - 無聲約會 - 愛神 HOLIDAY - 快快救我 - 偷吻 - 獨行少女 - 決絕 - 早晨... - 戲假情真 - 祇可活一次 - - 命運是否這樣 - 還有... - 又見朝陽 - 痴纏 - 為何相愛 為何結束 - 無憾 - 我要等的正是你 - 沒有發生的愛情 - 躲起來 - 風中的歌 - 我沒有恨誰 - 暗示 - 沉淪 - 赤裸的秘密 - 明天醒來時 - 感覺完美 - 時光本是無罪 - 不敢奢想改變你 -
產量以致整體而言,潘源良雖或算不上憶蓮的 soulmate,派台歌亦唔算大 hit02 年演唱會 tribute 四首之中三首都冇 plug 過),但其細膩的筆觸倒是寫活了不少動人的愛情故事(畢竟係編劇出身);詞作雖以中慢版歌為主,不過一首<沉淪>側寫情慾亦跟另外兩筆管不遑多讓,更加唔少得 SK<叛逆漢子>、<夜迷宮>、倫伯<愛情陷阱>啦。
<風中的歌>可以話係唯一一首演唱會 grand finale(<戲假情真>無心插柳都係佢),如果上面個表今年只唱一首,我會比較想聽<暗示>定係<時光本是無罪>呢?

題外話:有篇訪問提到「張學友和林憶蓮的第一首歌,都出自他的手筆」,似係講緊<情已逝>,不過印象中 first plug 又好似係<SMILE AGAIN 瑪利亞>(卡龍填詞)... anyway,至少 SLSK 一定係,LL 搭上 Mark《Perhaps》頭兩首令人眼前一亮都係。

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

your memory is correct:

http://robokon.bravepages.com/hk_2.htm

好奇一下, 之前商台 dj 余先生播的歌手的第一首 plug 歌, 前 sw = fw 的第一首係"仍是舊句子"?

我以為係 first track 嘛~

3:46 PM, August 10, 2007

 
Anonymous Anonymous said...

我都以為係 first track 喎(<仍是舊句子>係參賽歌,不過算唔算係 first plug 呢...)

8:33 PM, August 14, 2007

 

Post a Comment

<< Home