White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, November 11, 2007

i feel...

20:43 - 再不在乎 - [to live is to take risks... are you with me?] 原來第一首已經有二胡,昨晚興奮過度,今晚有七個朋友同場但又唔係一齊坐,自己做筆記...  
20:47 - 自製空間 - graphics 似係 Chagall 流派,當然小弟唔識講錯唔好見怪  
20:53 - 由你開始 - 我覺得佢今晚唱得好開心,我見到都好開心 
20:57 - 匆匆 - 增補:do you love me? leave me alone, lonely night
21:01 - 都市心 -「其實...」「you know you're the one...」連續兩晚都唱「你的身體已流進我內心」可是刻意改動? 
21:07 - 走在大街的女子 - 原來同一時間最多有 10 個憶蓮,不過大部分時間都係 6-7 個;加上今晚係右方後排攻擊,明顯地聽到左右環迴立體聲  
21:11 - 聆聽 -「煙火都不叫囂...」會叫的是 siren,今晚錯位唔算多,亦非常自覺兼處變不驚 
21:15 - 哭 - 相、孩、故、意、衷、我的...、無[you are so beautiful] 似、注、你、仍、纏繞一輩子、錯、...、[love is a game, don't take it too serious] 、永遠... [i feed on MUSIC! who do you feed on???...]
21:20 - 決絕 - 臨尾係「冷冷地處決 - 何必多說」,本該如此 
21:24 - 傾慕 - bass (or cello?) 太大聲,低音部分聽得好唔舒服;不過原來 Patrick 和音 blend in 得好正,笛子作結就令人諗起<不如從新開始>    
21:29 - 滴汗 - 今晚聽到笛,其實中樂一出都係非常突顯,最低調應該係琵琶 
21:34 - 逃離鋼筋森林 - 樓上冇得企;雖然明知係呢首,但一日未唱「dum dum dum dum dum dum」總令我聯想到<rhythm of love
21:40 - 芝加哥的故事 - 似乎真係有收集民意:除加強結他外改動不大,我個人覺得整體表現及不上港樂版本,不如不唱(我知,我知點解要唱...)
21:44 - 你是我的男人 - 策略上成功帶動氣氛,但間接造就最後 encore 位消失 (which i couldn't care less)
21:47 --- piano duo: 知有成三分鐘,出去兜個圈...
21:51 - 日子 - 同一個字:型 
21:54 - 寂寞流星群 - 今日到 Poon 姐話唔鍾意,我都知好多人話唔鍾意,但我就係鍾意呀 
22:00 - 玩伴 - 我又知好多人話唔鍾意舊雲,但我只係聽佢唱歌... 
22:04 - 天衣無縫 - almost perfect,除了「溫馨感覺」唱了做「彼此...」,亦自覺地修正;不過既然大家都唔識就大家都唔會知,係得我咁x
22:09 - 夢了 - 原來左耳閃閃生光唔係耳環,係 headphone...
22:14 - 願 - 口隨手動,彈到高音就唔對咪,帶 headset 又好似唔多襯
22:18 - 愛的世界 - 樓上視線受阻睇唔清字幕,後補
22:24 - 躲起來 - [who do you wish to be?] [i am...] [i do not need to see beauty, i need to feel it] [sometimes, the hardest thing to do is to believe in someone] [life is full of pathways for us to choose to cross] [some journeys never end] [looking out is natural, but few of us ever look inwards] [le(?) comfortable in my own skies(?)] [i believe in myself] [you choose to be who you are] 她將她所想投射於文字,她唱給你聽,她知道選冷門歌是大膽決定,她向你道謝... 點解大家仲係要 encore...
22:30 - incomplete... - 今晚整體表現很好,聲線漸入狀態,比第一晚更投入:請繼續努力堅持,因為我(們)相信
22:34 --- 離開請開燈:開燈,請離開...
22:39 - [還是不要說抱歉] - 要你出來安撫解話,實在過意唔去:我唔知我有幾 die-hard,不過就算尾場唔著牛仔褲我都唔介意

3 Comments:

Blogger chi said...

我坐Row R,看到是「be comfortable in my own skins」,vin做marketing,好介意投射字被折曲的牆弄得看不清,佢以為做緊presentation的powerpoint,職業病。

9:58 PM, November 11, 2007

 
Blogger linus said...

我今晚都睇到,坐$280尾行但對住台真係好好多;前我兩行有兩個唔知俾條柱定係玻璃框遮住,搞到要坐地下...

1:20 AM, November 12, 2007

 
Blogger 快樂的 said...

第一晚逃離鋼筋森林未DUM DUM DUM時,我真係以為會唱RHYTHM OF MY HEART,搞到我幾期待呀。

10:11 PM, November 12, 2007

 

Post a Comment

<< Home