White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, November 04, 2007

蓮載 7b + 九記

唔鍾意 phone-in 節目:聽眾良莠不齊,永遠有怪人打通發表其怪論;另一情況就係唔抵得(打唔通或者係 operator screen 完唔揀我),尤其當大氣電波另一端係憶蓮:
-----------
唔知第一位幸運兒今時今日仲係咪歌迷,會唔會去睇演唱會,以至神心到睇呢個 blogdownload clip 兼認得自己把聲?陳小姐出晒名隨便 cut 人線,都唔知點解俾第二個講咁耐... 另外又會有不速之客喬裝平民百姓(或不速之嚇,如「黃色訊號」),不過憶蓮醒目,好快就揭穿其特務身份。

題外話:首先萬分感謝歌迷會仝人 time & effort 安排訂飛。當晚核對完四十幾張飛,落到樓下心情依然起伏,之後接到 RL 電話,閒談遊蕩一陣子赫然眼前一亮:「九記牛腩」!試過周圍行餐懵都搵唔到,原來咁夜仲未閂,今次都算係林小姐帶挈。竟然唔駛等位(不過都係得兩三個位冇人坐),二話不說整個腩河(唔夠一分鐘就聽到話「冇河粉」)、油菜:

個人覺得油菜同清湯都太鹹,牛腩偏肥(其實一般人會覺得適中,隔離個大學生叫「肥腩」我見到咁多白色就驚,另有人叫「爽腩」但小弟大鄉里唔知有乜唔同...),不過河粉係我好耐冇食過咁好味, al dente
九記係我跟 GS 相熟兩年聽過唔知幾十次,成日話帶我去但又從未去過;唔相熟呢五年我試過 fuir la CWB、去過一次強記、路過丹麥餅店總會買個漢堡包,九記倒是第一次,以後行開呢頭亦會再幫襯:不如不見 vs 好久不見,其實都無可避免...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

i was replaying 不如不見 for the nth times when i read your post...

ey

1:33 AM, November 05, 2007

 
Anonymous Anonymous said...

睇返國語版歌詞, 似乎正面好多;我近日就主力聽<熱島小夜曲>同<滑鐵盧車站>...
第時去 k 可以唱<月球上的人>都唔錯,不過佢當晚將「但你與我有過的過去牽涉後代」唱成「願你與我有過的過去...」 

11:14 PM, November 05, 2007

 

Post a Comment

<< Home