White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, December 29, 2007

蓮誌 7b - 今夜聽甚麼歌...(二)

Quotables 豁達音樂誌向》為商台於 94-95 年間出版的雙周刊,衍生自以播放外國歌為主的「豁達音樂天空」,記得憶蓮 94 年參與過其中一集 Sat Nite Live,因此估計呢篇訪問應該差唔多同期,事隔十幾年亦有跡可尋:
- 呢頭話最喜歡 Incognito,第二年就有機會合作<Pieces of Mindremix,定係當時已經 confirm 會做呢?我自己稍為 prefer Jamiroquai,雖然亦認同其重音樂多於唱腔,不過我覺得 Jay Kay 本身把聲就好突出,純粹個人喜好啦
- jazz 最好玩係任何樂手都可以一齊 jamBob James (keyboards) 係 Fourplay founding memberLarry Carlton (guitar) 就係 98 年先至加入,咁 94 年當然冇人會預計到;除了各自出 solo albums,舊年 Fourplay 亦推出第十張碟,比 KylieX 一步  
- 澳洲組合 Frente! 94 年翻唱 New Order 'Bizarre Love Triangle',憶蓮念念不忘借身還魂成<一個人>;另一超級女聲 Misty Oldland 未見新作,繼續活躍的只有 Dianne Reeves 客串 "Good Night, and Good Luck"
- 十年後那個 cd都幾唔同(雖然應該唔係 full collection),連 Kenny Loggins 都冇,封面抱住個女應該就係 "Leap of Faith";我個 cd 櫃都已經封晒塵,今夜聽甚麼歌,還看 ipod

2 Comments:

Blogger chi said...

這篇訪問刊登於95年頭,照片拍於星期六演創會,亦即你說的Quote Live,這個live舉行於《Open Up》剛推出之後,她亦有唱《Pieces Of Mind》。

當晚憶蓮唱了以下作品 :
01.Pieces Of Mind (林憶蓮 X Ube)
02.Dream (林憶蓮 X 盧巧音@Black And Blue) -Black And Blue作品,原唱者是盧巧音。
03.冰淇淋的祈禱 (林憶蓮) -當時是陳輝虹的新創作,憶蓮率先演繹,後來交給范曉萱灌進唱片。
04.Lithium (林憶蓮 X Ube) -Nirvana作品
05.Do With More (林憶蓮 X Ube) -Ube作品
06.Traditional Summer Cycling Trip (林憶蓮 X ...Huh!?) -...Huh!?作品

12:45 AM, December 31, 2007

 
Anonymous Anonymous said...

thx for 指正,如果係95年頭就已經係 Incognito remixed :)

7:51 PM, December 31, 2007

 

Post a Comment

<< Home