White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, December 05, 2007

post-live syndrome 入膏肓,持續症狀:腦海不斷浮現演唱會場面,包括影像、字幕、樂聲等;頭幾日完全唔想聽歌,覺得一般流行曲太「流行」而生厭,唔係中文歌又好少少,上星期開始聽Eddie Higgins Trio "Secret Love"PSB "Disco 4",近日感謝匿名友好送靴又送腿,十個晚上歷在目、猶在耳。


逃避音樂另一種方法係睇戲,有幸睇到 Eytan Fox 新作 "the Bubble" 繼續將性愛種族政治混為一談,結局一幕殉道殉教殉情令人心情難以平伏;於是返去再睇 Woody Allen box set"Midsummer Night Sex Comedy" 總算可以讓我笑吧。

電影節陸續有來,侯孝賢首部外語片夥拍仙姐,聖誕檔期較為期待就只有 bee movie(另友好推介 alethio),係時候睇返一大堆買落大半年 dvd,淨係廿四集「名偵探柯南」+ Simpsons season 9 都要成三日紅假至煲得晒...

反而係睇完「又一個叱吒十年」覺得三首實在唔夠喉,<再見悲哀>固然及不上尾場,大部分觀眾只係因為有特別嘉賓而興奮,<前塵>係林小姐首度奪得叱吒女歌手金獎獻唱曲目,雖然我估商台製作唔係因為呢個原因而揀呢首,<願>同<追>我成日覺得係兄妹作,第一次同一個 rundown 聽晒兩首,慶幸我們共同渡過了十幾年。
個人比較喜歡舊年那個十年 show:當晚楊小姐係容小姐上身,今次其實都唔係唱得好差,只是高下立見;尤其陳生表現超班,自己歌以至翻唱都難唔到佢,令我醒覺歌還是要繼續聽。最後決定買番 headphones(今次試 Shure),聆聽《呼吸》回味<日子>(原來舊年台灣夾埋今次香港演唱會總共唱過呢隻碟其中七首)。last but not least,小弟終於儲齊全套華星白板 cd,恭喜恭喜,someday some way...

2 Comments:

Blogger best actor said...

恭喜恭喜﹗

7:28 AM, December 08, 2007

 
Blogger naruto said...

呢隻白板我都有喎

10:14 AM, December 11, 2007

 

Post a Comment

<< Home