White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, November 18, 2007

my pilgrimage...

- 同老闆講 "an old friend is in town",撇低工作,趕去朝聖
- 照片上我寫著「我們都給縱壞了」:一般觀眾總覺得演唱會要有 dancers encore 握手位;粉絲們呢,給憶蓮縱壞了,追求完美(當然這也是雞與雞蛋),想聽呢首 hit 歌、呢首 side track,其實你肯唱,我已求之不得(雖然見到你時還是死心不息同你講「今晚記得唱<incomplete...>」)
- 入場前看到 today's quote: "the worst tragedy for a poet is to be admired through being misunderstood. (j. cocteau)" 唔知我有幾理解憶蓮的本意,不過打從第一晚我就慶幸「好彩我有買足十場飛...」當中錯過了朋友的生日、六親不認缺席家庭聚會、朝朝搭的士返工、in tray 愈疊愈高、荒廢學業(ich habe eine Prüfung ablegen nächste Woche)、冇去見另一個唔見真係唔知會唔會再見的 old friend... 不過這是我的選擇,我在漆黑裡看清楚
- 前晚遲到,錯過了最後一晚唱<由你開始>(亦不敢奢想今晚有),聽講 dvd 拍三晚,希望有機會睇得返
- <滴汗>還原新編曲,唔知 cd/dvd 會用邊個版本,個人覺得如果為了大家去 k 唔會唔識唱而收錄原版實在有違這次演唱會之原意
- <逃離鋼筋森林>「幽禁」二字唱得好幽禁...
- <玩伴>又有返,random play 似我部 ipod shuffle,前幾晚唔覺,突然聯想起 madonna 'rain',三個日本 engineers 化身坂本龍一
- 張愛玲式的計算:唔唱<由你開始>但唱返<玩伴>,冇<你是我的男人>於是仲爭我一首,唔通又整首<傾斜>... 然後我們得到<再見悲哀>,亦係咁多晚以來首次要求重唱,通常第二晚會好好多,今晚亦係最後機會喇
- 唯一一晚同男仔睇(本來唔係唯一),更重要係同歌迷睇,感覺同 non-fan friends 睇好唔同(Ple 姐都係 fan,不過佢只係 14/22 :),可能加上已經係第九場,rundown 有任何變動都令我們驚喜萬分,畢竟
志同道合嘛~~
- 這晚你偶然來... 今晚得來不易,are you with me...?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home