White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, November 13, 2007

第四晚心情...

第一次睇 $680,E行,不枉我排餐懵;小弟策略為每場只訂2張貴飛但唔一定自己睇,務求取得最佳位置予識憶蓮、重憶蓮之友好(有部份仲係 another suitcase in another hall),自己就最緊要有得睇,坐邊冇所謂(雖然我睇完其他 comments 都略為擔心 15-17 號三場都係 row CA...)。
今晚選曲跟昨晚相同,從略。
坐咁前終於睇清楚兩套衫,鄰座 ET 同我都估入面係麂皮料,之前坐後面都睇唔出原來咁短;開場有特別鳴謝 d-mop,贊助幾套衫就有得賣十晚廣告,物超所值(既然我都諗住去 pizza hut 催谷營業額,我都唔介意行街經過入去望下,畢竟我衣櫃都有唔少 impulse buy items...)
20:38 - 中譯開場三句文案為「墨守成規是沉悶-活著就是一種冒險-你認同嗎?」明顯地英文比較有 feel
20:53 - 聆聽理解:提醒大家呢個演唱會方式唔一樣,為其多年心願,希望大家會接受
20:54 - 匆匆 - 兩個 guitarists 企上前,前幾晚唔多覺有咁做,不過呢首歌結他其實唔算特別搶耳,倒是發現阿
chris 都幾型
21:11 - 聆聽理解:再開金口預報跟住兩首歌編曲同以前有小小唔同,希望大家會鍾意。其實改動都唔只小小:<哭>以木結他+琵琶開場,副個歌部分引入二胡+大小提琴;<決絕>都係結他主導,以鋼琴+琵琶過場。其實好多首歌都有 highlight 某幾種樂器:<滴汗>除了笛亦有 bass (
Louis Pragasam from Malaysia),<逃離鋼筋森林>當然係 drums + percussion
21:40 - 誰像你好 - 第二晚熱過身果然好好多,只唱漏一句「因也醉倒」,加上今晚把聲冇咁沙,總要露兩口非海豚高音等大家高興下
21:49 - 日子 - 都市觸覺,background 影像似<春雨>MTV
21:59 - 玩伴 - 唔知點解今晚冇盆栽,得舊雲(<哭>文案字幕亦只得 'you are so beautiful',冇下文,同一個問題前晚亦有發生過)
22:21 - 躲起來 - [who do you wish me to be?] [be comfortable in your own skin] time flies on my own, and fading away is my tan...
22:27 - 聆聽理解:預告係最後一首歌,等一眾 die-soft fans (?) 有定心理準備
22:29 - incomplete... - so far 最好的一晚,把聲冇咁沙,亦相當穩定;加上 rundown 冇變,一齊亦熟練,我覺得可以唔改唱多幾晚...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home