White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, November 14, 2007

10時10分記拾香...

1010分,她彈著琴,唱著「最美一幕...」(今晚冇唔對咪)
八寶成功了,拾香沒有;但我依然(寧願)相信,夏日之神話
我想相聚,誰便再聚,感謝所有陪我/同我睇演唱會的朋友:ApplCara、Carm、Emil、Esth、Evel、Harr、Micc、Soph、Vava... 咦,乜真係全女班?

假若亞傑同亞健只能二選一,我希望你(們和我)都係亞健,仲要係最戇居、最愉快那個
當結局未揭穿,除非結局會是個神話...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home