White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, July 16, 2008

回味...

佢係 charlie,因為與小弟份屬好友,朋友們順理成章地認為佢應該叫 charlie(布朗);唔計去 camp20 年以來第一次一齊去旅行:此行憶蓮帶路,本來諗住星期五夜闖外灘黃埔會,不過因為班機 delay 兩個半鐘去唔成;於是星期六趁開場前趕去新天地,到夜上海時天還未夜:小弟奉行多菜小肉,charlie 就大魚大肉,惟有各自搵食:
carnivore:紅燒獅子頭、東坡肉(各一客)、三鮮泡飯
herbivorecrispy 素鵝、松子馬蘭頭、鮮筍四季豆(另推介餐前薄脆)
出發前去翡翠拉麵開茶會,酒釀丸子勁難食,於是成為此行另一 mission:丸子內藏黑芝麻蓉,char 覺得似湯丸;我呢碗楊枝甘露比較杰(實在唔係「露」),當然好食過許留山芒果撈:星期日自由行,陪 char 去買澤東襟章(小弟係蓮教,佢係毛派)之後去探海上阿叔,原來徐家匯有間分店就在酒店附近;其實酒店包早餐仲係好飽,不過前一日行錯路冇去到阿娘麵店,呢餐食唔落都不能錯過:
carnivore:阿叔拼盤(char 推介燻魚)、炒河蝦(蝦米 size 連殼食)
herbivore:津白(走火腿)、薺菜豆腐羹(超讚!唔杰)問定丸子冇餡先至落單(好過碗西米露),呢餐 char 相當滿意,令小弟冇咁唔好意思:畢竟咁多餐都係我話事,又唔陪佢食街頭小吃(如果單拖亦未必會上館子...)
回味著演唱會、上海菜、跟 char 一起的日子、我不可愛的時候。

2 Comments:

Blogger Wordy said...

從不覺得你是一個「遊記人」,實實在在客客氣氣寫一篇,感覺很特別。

新天地你原本想食邊間?

7:34 AM, July 18, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

我都覺得自己唔係「遊記人」,甚至唔係「遊人」,如果我一個人去隨時餐餐都係漢堡王...
新天地本來想去 benetton 買衫... :P

12:24 AM, July 20, 2008

 

Post a Comment

<< Home