White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, September 14, 2008

衣櫃裡的男孩...

趁仲有戲院帶位以為我未夠稱睇三級片時記下...
可能係補償心理(細個有件鯨魚牌風褸已經覺得好奢侈),又或者係大唔透,小弟衣櫃裡有五分一係加大碼童裝:
格仔係小弟至愛,衫褲都有唔少(褲比較 tricky...),呢兩件都係 benetton,以前返 bank back officedress code,可以照著日日唔同格(而家就會返到公司換,都仲算幾自由...)下面呢件藍色直間絕對係白領 look,不過竟然係 GAP Kids,購自巴黎 Champs-Élysées朋友們知小弟好此道亦投所好,GAP 紅格恤係加拿大手信,benettontee 係生日禮物,背面係波衫款大大個 15 號,願我年年都似十五歲那天... 右面呢件又係 GAP,美國出 trip 時買,其實我淨係著得落呢兩個牌子,另外有件 agnès b. enfants,著到好難除...
近年少著橙色,當年趁 benetton 半價仲買多件同款淺藍色駁灰色袖,記得曾經見過 Esprit 有兩件恤衫幾乎同款,童裝加大碼比大人款平一半;至於 best buy 係某年十月去 Philadelphia,十幾度冷雨夜瑟縮於長街的一角,行 GAP 執到呢件四十蚊美金有找,成屋最厚係呢件褸(小弟只著 100% cotton...)而家買衫以著到返工為首要條件,少買童裝;以前覺得 D&G 遙不可及,而家趁減價都會入貨:另一種補償心理。

5 Comments:

Blogger Wordy said...

在下早年亦曾深愛格子恤,可惜配上早熟臉容,容易變成 Forrest Gump,近年較少入貨。我番工可以 causal 可以 formal,但至今仍未著過或擁有過一套老西

童裝?冇著幾乎一個銀禧,係你 d 咁瀟湘既先塞得落鬼仔衣 :)

8:46 PM, September 15, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

小弟係崇洋多於瀟湘,今日亦著了返工款藍格恤;兩套西裝長期存放 office 衣櫃,只於大型公開活動亮相... 其實有幾件都睇唔出係童裝啦~~

12:33 PM, September 16, 2008

 
Blogger best actor said...

我很嚮往穿著格子襯衣﹐然而穿在我身上不見陽光也不見硬朗﹐只像睡衣。有一件Calvin Klein 的襯衣是白底暗棕色的格子﹐是closet裡唯一的方格。現在的襯衣大多是純色或pin stripe居多。西褲更是不同深度的灰色﹑黑色pin stripe。剛剛南遊回來﹐到了Kenneth Cole 及 Banana Republic 的 outlet 掃入了不少上班的衣服。到了比華利山看到了D&G的旗艦店﹐則望而卻步。:oP

8:02 PM, September 25, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

某年某朋友生日送了一套 ck 睡衣,唔記得係直間定係暗格,件衫我覺得可以當恤衫著返工...
香港買 KC 或 BR,係咪要上 ebay...?

6:22 PM, October 04, 2008

 
Blogger best actor said...

Hk has "everything", i assume there must be a retailer that carries Kenneth Cole? Banana Republic is a little over priced imho, I bought Mexx more often. :o)

10:31 AM, October 06, 2008

 

Post a Comment

<< Home