White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, May 04, 2009

我不會說 cut...

終於睇番金像獎足本播放,其實無記剪接咁有心機 cut 走亞視部分,如果中間唔播<天若有情>同<追>(唔代表呢兩首唱得唔好)然後臨尾加番<緣份>就神不知鬼不覺啦(至少電視機旁邊觀眾未必察覺);睇下 952 月上勁歌,原本兩首加埋九分半鐘都可以濃縮到五分鐘搞掂,有齊 verse A chorus 起承轉合,難得林小姐仲要奉陪唱 live(反而主打<傷痕>只係夾口型),此後神檯下凡通常都少不免先炒碟舊歌 cut/paste 大串燒。
小弟主觀願望成日想林小姐唱<追>,以為今次係大好機會,點知又冇份;唱過咁多首電影主題曲, 89 年呢首<成長路>都算頗為吊詭:似係無端端回歸新力早期,完全唔 match 都市觸覺形象(因此只收錄於白金精選),查實四位《我未成年》女角有三個後來都算出過下唱片,唔通係導演林德祿對憶蓮情有獨鍾?(《香港舞男》仲有首<夜生活>,兩套男主角都係任達華)

5 Comments:

Blogger comeassandy said...

呢段影帶我都有錄,其實憶蓮自94年之後都很少上勁歌,印象中只有95/02/05,所以3次都錄下實在很高興.

已前真是不覺有cut過!

我都好想她唱[追],所以上次她在亞洲電影節開幕唱了一段已很滿足.

12:56 AM, May 05, 2009

 
Anonymous 馬高 said...

當年追贏了願和玫瑰香

唔開心

11:00 AM, May 05, 2009

 
Anonymous l said...

原來你係跑手,唔怪之得同憶蓮一樣行得咁快~~

當年都唔開心,不過諗返又覺得唔係冇道理,畢竟係大片啦;dick lee 寫電影主題曲有一手,迴腸盪氣,98 年憑<今生不再>再下一城,兼帶挈黎明...

7:38 PM, May 05, 2009

 
Blogger comeassandy said...

我覺得當年三強應該是'追','願'和'玫瑰香'

某程度上我覺得sandy輸在自己打自己,我記得當年吳嘉麗都有鄧'玫瑰香'攞唔到不值.

其實憶蓮一次金像獎都冇拿過跟一年最受歡迎女歌手都冇拿過一樣唔抵!

92年'當愛'因影片不合資深格冇得提名
94輸在自己打自己+強敵'追'
01'明明'唔hit!

8:45 PM, May 05, 2009

 
Anonymous l said...

當年好多自己打自己,王家衛有《重慶森林》同《東邪西毒》,《東邪》雷聲大但只得兩個幕後獎;UFO 兩套《金枝玉葉》同《晚9朝5》班底都係差唔多,最後得小春憑《晚9》得男配角,《金枝》就有影后同首歌。
憶蓮冇獎道理何在呢?<玫瑰香>輸在小蟲 92 年已經憑《阮玲玉》/<葬心>贏晒配樂同歌曲獎;UFO 兩套比較,《金枝》明顯係大片,最重要套戲入面係哥哥開金口唱<追>而唔係 dick lee,佢未贏過電影歌曲獎,加上影帝輸俾《重慶》663... 理由係咪好充分呢 :)

12:49 AM, May 06, 2009

 

Post a Comment

<< Home