White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, January 03, 2006

?? palindrome...

first of all, 祝賀m小姐成為林夕字迷,我都希望佢開心...

back to subject, 如果我話讀 ISMT227 - Data Management and File Structures 乜都學唔到,淨係識多個英文字,都實在幾諷刺...

還是跟 subject 有點距離,anyway, 近日忽發奇想,諗到 Paco 簽憶蓮兩年,一定冇咁順攤開一次演唱會咁少,於是奢想定下次演唱會仲可以唱乜...?(連〈回家對著你媽媽〉都出動埋,真係要發掘一下其他滄海遺珠...)
翻查記錄,華納/華星時代有派台又沒有在演唱會唱過的,合唱歌之外只剩下一首〈匆匆〉(打唔到心字部首 -_-...)。封面印著〈匆匆之匆匆鬼話鬼匆匆〉,令人以為得一首歌,其實亦有收錄 album version;小弟網頁亦有提及這是少有的 double-sided 白板碟
有歌迷朋友或會問:「乜呢首歌香港有 plug 過?」其實小弟亦毫無印象,因此當年見到即買,而且應該係高價買入... 不過如果金錢難得可以買到快樂,又何樂而不為呢...?不知是否因為用紙套入住Side ASide B 都已發霉,不過既然我係唔係都唔會聽就冇乜所謂啦... btw, 今次 credits 終於有註明「混音:楊振龍」,可能佢當時已經有番咁上下人氣... 另外值得一提的是兩幅相好靚,back cover 唔係我手震,陰影應該係 intentional movement...

ps: 都係冇解釋何謂 palindrome, 我都唔知中文點叫,不如查字典...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

迴文~~
http://www.google.com.hk/search?q=fy+palindrome&hl=zh-TW

11:13 AM, January 04, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

>>> 翻查記錄,華納/華星時代有派台又沒有在演唱會唱過的,合唱歌之外只剩下一首〈匆匆〉

寵愛也沒有唱過呀!

2:37 PM, January 04, 2006

 
Blogger m@linxism said...

幾日無上黎﹐乜原來講我﹖做乜講到我成日唔開心咁-_-

BTW﹐你條問題只可以在檯底問。依家好緊張﹗

你梗係讀 227 果陣無做過功課﹖呵~ 個JAVA PROGRAM我都仲響處

9:47 AM, January 06, 2006

 
Blogger Johnny Chan said...

如果下次演唱會可以唱 Open Up 大碟內歌曲的話......

2:19 PM, January 10, 2006

 
Blogger Unknown said...

歡迎光臨 :>
記得95年好沉寂,有一次在收音機聽到林海峰播〈看吧〉,好開心;仲記得佢話個封面好唔得,10年後終於到佢出手做《本色》...
btw,如果鍾意東方主義,首選可會是〈Remember〉?或可參閱今日新post~~

10:12 PM, January 10, 2006

 

Post a Comment

<< Home