White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, December 31, 2005

05十大...

統計2005年派台作品中,亂咁揀十首:

林憶蓮 - 本色
林憶蓮 - 為何他會離開你
高据 i-pod / itunes 播放率首位,即是純屬個人喜好。雖然唔算好hit,我覺得 Paco 揀〈本色〉做 first plug 係明智之舉,〈沒結果之後〉擺明車馬 retro,〈本色〉retro 得來尚帶點時代氣息... 雖然我話佢力不從心,其實夕爺兩首都係佢今年 plug 歌之中的佳作;亦需感謝 Mark 唔交行貨,〈為何他會離開你〉算到盡,至少對歌迷有個交代。

周國賢 - 地下街
周國賢 - 漢城沉沒了
明顯地感到周國賢三張唱片曲式上的重複,不過旋律(同 Wyman)搭救,香港又冇乜人唱到 pop-rock,因此兩首都揀。

楊千嬅 - 超齡
呢首歌唔紅,證明當年唔 plug〈一個人的童話〉確係有道理... 本來可以揀〈長信不如短訊〉或者〈郎來了〉,不過前者只是 personal obesssion,後者未出碟印象模糊;如果冇 plug 過都揀得,咁一定係〈我等我在〉同埋〈風采依然〉啦...

薛凱琪 - 男孩像你
〈兄妹〉少女(/Wyman/廣東)版~

at 17 - 青春
夏之初體驗,20年前的于逸堯...?

以下三首係 marginal,冇上面七首咁鐘意...

吳浩康 - 新手
好在唔係好 Hanjin... 好在周耀輝(prefer〈兒戲〉同〈講深〉,不過前者唔 hit,後者究竟有冇 plug...?)

關淑怡 - 關於我
感情分,唱乜都話好~
未有機會聽SK唱呢首live,如果掂就真係證明寶刀未老。一切還看二月...

謝霆鋒 - 塞車
完全覺得係謝霆鋒去K唱了一首原本放在周國賢唱片裡的歌...

咁樣揀十首,證明今年派台歌質素一般,或者我冇乜點聽歌...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home