White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, April 01, 2006

看星看海看夜~(濤)

踏過我踏過的路~ 記得這是 91 年《憶蓮意亂情迷》演唱會其中一個電台 promo...
SL+Dick Lee+周禮茂鐵三角小試牛刀,唔講都唔知係改編歌;F&P 亦標誌著倫永亮的淡出(唔計演唱會同《Sandy 94》),咁《回憶總是溫柔的》個版本係邊個(/點解要)做手腳...?
最新拍賣成交價$330,淨係 cover 幅相都抵;加埋有張 A4 紙文案 quotes [jpg/mdi],誠意推介~(當年咁細個固然睇唔明,而家就可以當係 post/ colonial discourse...)
作為 collector,其實我不是特別喜歡回首前塵(即係我只是 possessive...?);世上很多事情唔知好過知,寧願我會記不起...

ps 中學同學 AR 會做倫永亮演唱會嘉賓,冇藉口唔睇啦~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home