White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, September 16, 2006

SD 92396...

唔係自訂車牌...
根據會員證編號,我諗應該係92年開始入會,可能《回來愛的身邊》內附歌迷會表格,定係有歌迷朋友踢我入會...?


記得試過去沙田賣旗,以換取電台慈善 show 入場券,好似係 AC Hall,唱了〈始終一天〉;星期六晨咁早都幾凍,我仲同班「善男信女」講我係代表林憶蓮歌迷會...
「天大地大憶蓮歌迷大集會」之後都冇乜 exclusive 歌迷會活動,憶蓮努力開拓海外市場,我忙於做兼職「孩子王」;唔記得點解連「赤裸多些憶蓮那些音樂會」都冇去,不過偶然收到一份會訊,可以知道憶蓮近況都唔錯。

作為粉絲,我諗我算係比較摺;不過偶然發現與身邊朋友屬相同「教派」,以至在網上認識陌生的人而暢談一個下午,應該都算係 fringe benefits

0 Comments:

Post a Comment

<< Home