White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Wednesday, February 28, 2007

蓮誌 2 - and black...

童年你與誰度過...
北角多上海人,福建人亦唔少;小弟籍貫潮州,家住觀塘,總覺得港島區比較高尚,但冇諗過要搬。家中沒有兄弟姊妹,自製空間,左手跟右手捉棋;又偏心左手,第一次跟憶蓮握手都係唔就手地用左手。
回顧式專訪文字版,好多童年照,新相一幀不貴多(反而係黑白);搵唔返係邊本雜誌(唔係做封面,所以只 keep 內頁),根據內容同埋後頁時裝廣告估計係 92 年(個 DKNY ad 重係寫住 "A JOYCE BOUTIQUE"),寫得頗全面,連 97 去留都問埋。
90/91 年開始當蓮迷,成長路極其量追溯至《Ready》,問我《灰色》song list 都唔識答,更遑論〈高速愛情車〉、〈愛神 Holiday〉之類。
喜歡一個人,要喜歡你的過去嗎?

Ready》作為分水嶺,與周禮茂的介入相輔相成,於我也是一種對才子之崇拜吧。
做過 903 音樂總監,作過曲(第一首〈我有我的信用卡〉竟然俾葉蒨文唱),監製過唱片(我連黎姿《姿不姿之間》都有買),未有夕德已有唔少周雷,仍然開得了花。
家中書籍雜誌堆積如山:話說我連一大版群星廣告有 1cm x 1 cm 小格的憶蓮亦唔放過,更何況其緊密合作的伙伴?〈至少還有你〉如若無心插柳,則〈天大地大〉必然是苦心經營就如彼此關係。
喜歡一個人,要喜歡你的友伴嗎?

喜歡一個人的時候...

3 Comments:

Blogger m@linxism said...

let me answer: 要!!

你咁咪即係"舊照片都給我 彌補往年"

仲有...... 你走去 scan 左先寄俾我架~ 咁有無 full scan 版, 我廢事自己搞~

1:37 AM, March 01, 2007

 
Blogger best actor said...

喜歡一個人
也許不必喜歡他/她的過去
至少不能介意
喜歡一個人
也不一定要喜歡他/她的友伴
但不能漠不關心
喜歡一個人的時候
就不再是一個人的事

:o)

11:35 AM, March 01, 2007

 
Blogger linus said...

officially 我返8點9,呢排朝朝遲過9點3...
假設性問題,冇既定答案:喜歡一個人似乎係成個  package,對方想你知就自然會知,vice versa... from time to time, i don't wanna be the man who knew too much~
ps: as you can see, i scanned the texts only (no need for me to keep his photos la)~~

11:57 PM, March 01, 2007

 

Post a Comment

<< Home