White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, April 09, 2007

ラムの哈日族 1 - 來日為我賒

日本語姓林一般譯作 リン(RinR L),憶蓮則以其姓氏英文譯音 Lam 再轉譯為 ラム(Ramu),通常日本發行的唱片都有齊三個名:中英對照與及片仮名注音 サンディ・ラム,歌名情況亦相似,畢竟呢兩首歌本身已經係兩文三語:宣傳策略上繼續挾 Dick Lee(ディック・リー)以令媒體,連續兩張日本宣傳單曲都附送〈情人的眼淚〉,亦順理成章收錄於《夢了、瘋了、倦了》,連埋個靚封面令我當年幾乎捨得買;到而家連《新裝憶蓮》復刻埋都硬係冇佢份,成為唯一一隻大碟我冇 CD,再生 wish list 首位(其餘有《赤裸感覺》、《夜迷宮》、《GH IV》等)。日本版封面縱是人見人愛,不過呢幅相擺明係〈微涼〉,最多係〈哈囉感覺!〉,沒有人抽煙又何來心裡面那一條蛇...?不過作為憶蓮首次分別推出於兩個市場的宣傳單曲 CD,有多個封面都令人覺得好似抵番:心中雨遮本無價,誰人願意賒...?
日本有各式各樣見本品:試食見本品通常超細包兩啖就冇,展示見本品即 display item,淨返呢件我多數都唔買;信和亦有唔少見本品 CD,通常係正價減半,惟有少數如此炒作成 collector's (/my) items:節衣縮食瘦幾磅,一舉兩得也。

5 Comments:

Blogger best actor said...

ラムさん呢個封面靚就夠曬靚﹐但係頭髮就有0的Medusa look﹐Kim 唔通無同ラムさ
ん落conditoner﹖唔敢想像呢張見本品0既價﹐真係歪曲我視野﹐帶動我的邪。

8:09 AM, April 10, 2007

 
Blogger cometome said...

賣你的仁兄都好貼心呀,你上次 1550 元投唔到,今次開價1500元就讓你獲得心頭好,不過好似有托價成份,試下你肯才幾多先如你所願

2:09 PM, April 10, 2007

 
Blogger Unknown said...

其實連 postage 要 $1525... 同埋我覺得上次擺明係 psuedo... 我同阿仁兄來回 10 轉 email 先至傾掂數,仲要咁貴 :< 真係要當 Medusa 神咁拜~~

8:18 PM, April 10, 2007

 
Blogger chi said...

「成為唯一一隻大碟我冇CD」
說的是《夢了瘋了倦了》嗎?

有點驚訝,你儲黑膠白板咁齊,要聽這張大碟,用的是黑膠唱盤嗎?

8:32 PM, April 10, 2007

 
Blogger Unknown said...

說來見笑,小弟舊年先至買第一個黑膠唱盤,之前真係得個擺字;《夢了瘋了倦了》黑膠碟反而有兩張,一張儲一張寄存朋友屋企聽。基本上我由盒帶接軌到 CD,黑膠主要都係貪個大封面啦~~
btw, thx again for posting songs from《赤裸感覺》,CD 仲多相過黑膠碟...

2:18 AM, April 11, 2007

 

Post a Comment

<< Home