White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, April 15, 2008

禁禁禁禁禁劉美君...

早幾日睇返無線音樂台訪問,<大開色界>播唔夠半首未倒奶就冇得睇,其實之前睇 youtube 覺得咪又係咁,反而新碟另一首<私人補習>仲梗,樂而且淫;不過劉美君「禁歌」太多,下面嚴選五大另類 guilty pleasures
- <玩玩>/<我估不到>/<事前>:《赤裸感覺》包辦三首,冇揀<事後>,覺得前戲身心更刺激;其實三首主題都係紅杏出牆,一般「信女」歌手邊夠班唱?<玩玩>女權至上無悔獨立宣言,<我估不到>以故事表白純屬意識越界,<事前>靈慾交戰講到冇得揀其實都係自己揀,配合埋《四度危情》音樂特輯(附劉華金句),論概念完整絕對唔差過林小姐
- <多些給我那些>:原名<事前事後之間>,左右對聯迫爆中間個貞節牌坊,不過我總覺得歌名係林振強回應周禮茂<這麼那麼怎麼>;同碟林振強有<夜已變得騷了>,後來周禮茂又有<最騷的夢>,可見某些字眼適合某類型歌手(周仲寫多首<搔我心底癢>,狀態化成動作)
- <娃娃歲月>:冇錯,呢首係小弟禁歌之首,平時聽《不再娃娃》<China Girl>之後一定要 fast forward;聽新曲+精選以為冇 intro 一段「外婆叫我小寶寶...」冇咁難頂,點知聽兩次都喊(第二次仲要身處公共空間,雖然周圍冇乜人)。Dick Lee 旋律一貫動人,倒是劉、周洗盡鉛華(定係應該話洗心革面?),再加上小弟個人感情分,令呢首<前塵>姊妹作地位超然(seriously,有一期我仲超鍾意食潮州粉果...)
9212月,歲月逍遙音樂會@ AC Hall,因為第二日要考 Biol 而冇去睇(中四文科都要讀一科 science,好驚唔合格,個阿 sir 又面目可憎,而家做補習天王反而見佢笑容滿面),屬小弟少數之人生憾事,於是今次一早(未知有林小姐)就買定飛(雖然係山頂);由冇(話有)嘉賓變成 80 年代群星懷舊晚會,唔知會唔會搵 Eason 唱番首<午夜鳴>?(雖然我更期待睇/聽 Jerald 點樣由細玩到大...)這晚 get on high [buy tickets]

7 Comments:

Blogger Wordy said...

我好喜歡《事前》,《玩玩》就夠熱鬧,可惜這張專輯一首歌我都沒有,都只在記憶之中。

PL 尾場睇貴飛(居然連 SL 都冇此待遇,出奇過出奇老鼠)

SK 會睇頭場,你會去嗎?

2:28 PM, April 16, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

《赤裸感覺》我得隻黑膠碟,都係冇得聽,CBTL 有幾首聽返好過冇...
PL 我係後排攻擊(費事迫 friend 陪買貴飛,不過如果早知有 SL 我實 upgrade),SK 頭場就未知坐邊...

6:27 PM, April 16, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

城市電腦售票網補5蚊手續費再加返差額可以轉貴飛架

8:24 PM, April 16, 2008

 
Blogger Wordy said...

l, 在等網友返美後把《赤》的 MP3 傳給我呀,當年是借同學的卡帶聽,有點閃縮,怕俾無聊人話我地聽「鹹歌」。

10:47 PM, April 16, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

《赤裸感覺》我都有盒帶,應該係第一次聽劉美君,也許當時年紀小,<事後>聽完冇乜 feel... 後來買番其他專輯就更覺係小兒科啦...
原來真係有得 upgrade,不過貴飛去到成 13 行,唔上唔落... 等我問下 friend 想唔想先...

10:44 AM, April 17, 2008

 
Blogger Wordy said...

我讀男校,借我卡帶的同學是個「先進」份子,當時已懂人「性」。我聽完《事後》冇 feel,佢驚死我唔明,眉飛色舞幾乎要 demo :p

10:57 AM, April 18, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

小弟 form 1 聽 PL 應該已經算相當「先進」,睇下呢兩晚有冇事前事後之間 demo...

12:04 PM, April 19, 2008

 

Post a Comment

<< Home