White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, March 11, 2008

自製空間...

不經不覺,小弟斷斷續續在這裡工作了接近七年(計埋 part-time),做過 4depts 坐過 7office,今次最大工程,一切從爛地開始:
搬屋前留影(大電視冇得留低,不過新 office 會議室有 projector),我會懷念呢個窗:
返呢份工年半已經有十幾箱,如果有一日小弟搬家都好大鑊(住成廿年都應該有百幾二百箱),pack 都唔煩,unpack 先至慘(星期六執成日都未搞掂):
終於牆明几淨,可惜係牆唔係窗,窗口房要有博士學位先有得坐,不過我都鍾意呢個位,話晒 partition 隻藍色係我自己揀(其他傢俬都唔係我話事):
好似好整齊,因為所有雜物當睇唔到質晒入櫃,一個擺公司文件,一個擺私人珍藏(例如過百隻碟有多過一半未睇):
上面個位咁整齊,實際原因係小弟兼任 receptionist,呢個至係工作間,真係有其人必有其位:
呢個係敝部門第一個實驗室,專做胺醯基化 tRNA 合成酶藥物研究(下刪一千個 jargons):
呢度呢,如果三五七年後未俾人炒又謀唔到高就,我都唔介意搬埋上山,希望留個冇滴海景房俾我啦(不過架車最好唔係白色):
夢遊完畢,收起知覺,低首工作...

4 Comments:

Blogger best actor said...

哈哈﹐我個人有十個箱廢紙亦係跟著小弟從部門A跑到部門B跑了不知不覺十年。點解你有一個妮妮福娃o既﹐佢o的兄弟姊妹呢﹖

8:00 PM, March 13, 2008

 
Blogger linus said...

哈,佢係晶晶至真(我自己都一直誤以為係歡歡,可能覺得黑色應該企中間),舊公司係合作伙伴,做半年係得呢隻做紀念品(唔計部平 notebook)

1:32 AM, March 15, 2008

 
Blogger naruto said...

一個人屋企做嘢,見你搬office,有D懐念㖭

11:52 PM, March 17, 2008

 
Blogger linus said...

我雖然返 office,不過大部分時間得我一個人,都同 home office 差唔多;所以我係著 casual wear 返工,返到去先換衫~~

3:11 AM, March 22, 2008

 

Post a Comment

<< Home