White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, December 31, 2007

07 情事...

桌上剩下... 我的(十樁音樂)情事:

月球上的人 - 呢首歌 1 月上叱吒榜,跟住自動消失讓路予<黑擇明>(2 月冠軍歌),3 月再度上榜,4 月成為冠軍歌,緊接有<淘汰>... 商台幫到出面啦;不過以歌論歌,係我年度派台歌首選(雖然淨係得商台播),「moving on stage」 演譯妣美 cd,雖亦為此演唱會之敗筆,相比之下「又一個叱吒十年」唱得更盡更放(有競爭才有進步?)

陌路 - 咁呢首可能係我的四台聯頒歌曲大獎(聽講勁歌季選都有份...),雷生夕爺機關算盡都救唔返《meridian》(據字典可解作 'midday''a high point',不過據稱封面係晨咁早上山頂影,第二個解釋就屬於當代小說常用之一種修辭手法:反諷),如果呢首係 2nd plug 會唔會冇咁傷亡慘重?

熱島小夜曲 - 一首歌五個製作人都幾誇(<滑鐵盧車站>仲多一個,不過我稍為鍾意呢首),而填一首果然好過填晒成隻碟... 如果演唱會有個機關撈波兼唱晒成首會比較型;中村光夫:「我以為不要寫第十章燒金閣寺的場面不好嗎?」三島由紀夫:「但是,中斷性交時身體是有害的啊!」

別阻我開心 - 這是楊小姐的真人真事:心情唔靚,買張頭等機票漏夜飛去倫敦(Paco 仲未知),探訪好友,然後返香港繼續工作,冇事發生... 於是我唔介意佢唱歌時好時差,甚至唔介意一年出兩張碟鬥差(因為我仲聽緊《unlimited》),因為我鍾意佢個人/份人,只怪我一心愛人...

Travis - 我自己的真人真事冇咁灑脫:只係搭經濟客位,都要問准老闆;不過我咁大個仔都係第一次覺得要去旅行(睇憶蓮巡迴演唱算係 duty trips 唔計)。去
Paris 一個小場館可能比 Glasgow 一個大球場好睇,感覺上似 PSB Performance;街頭萬個歐洲路人,說不出旅行的意義,誰人還值得想念...?

Unkle Bob - support Travis tourband,當時淨係覺得把聲幾勁,但音樂好嘈;點知返香港有一晚睇 Grey's Anatomy 竟然插播 'Swans',覺得熟口熟面,但唔知係乜,不過現代科技先進,搵一首歌基本上冇難度。thx to EY for buying the album from UK,幾似 Travis 第一隻碟,不過更 melancholy...

My Stories - 我鍾意 Oscar 把聲,未聽過佢唱現場(亦唔覺得會唱得好好),不過覺得佢把聲好聽;呢隻碟令我想起《life continues...》(an inferior version?),<險>係典型 Jerald 風格,慢歌就只係一般,<有時好...有時差>曲詞好...咬字好差,整體及不上《we are Bliss》,不過我都係鍾意佢把聲...

我懷念的 - 我最喜愛 K 歌大獎:本來唔識呢首,偶然去 K 聽到友人 KF 演譯,之後我每次去都唱(其實「每次」都只係得兩次咁多,ipod 隨身唱就多幾次);可能係 MV 拍得靚,可能係歌詞到肉,可能係唱得聲嘶力竭,更可能係旋律動聽(「自尊常常將人拖著 把愛都走曲折」一節)我諗我今晚都會唱...

預言書 - 我去 K 唱得好過原唱大獎:雖然小弟冇睇過萬能俠(31 or 鐵甲),亦唔係大過 Kenny 好多(睇唔出佢都成 27),somehow 我覺得我睇完份歌詞會感動,有感情就自覺地唱;唯一及不上就係我冇試過同張敬軒同一屋簷下啦...(google「關智斌」自動彈出 keywords 竟然係「張敬軒」112,000 條同埋「gay8,460 -_-

憶蓮演唱會 - 不願遺棄 也不想忘記... 十個晚上,一生難忘;期待將來再有快樂的日期 讓我勇敢地去面對自己...

2 Comments:

Blogger best actor said...

happy new year, may all your wishes come true in 2008!

12:57 PM, January 01, 2008

 
Blogger Fibo said...

HAPPY NEW YEAR :)

8:20 PM, January 02, 2008

 

Post a Comment

<< Home