White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Sunday, January 20, 2008

墨守成規是沉悶...

新世紀又出精選,掠水之餘又覺得幾勁:邊有本地歌手以非主打精選名義出碟?(其實當中 6 首歌都有 plug 過,只不過唔係頭三隻主打)U2B-Sides compilation 都係拍住 Best ofbonus disc,循環再用雖然成本唔高,不過我都好懷疑市場潛力有幾大...
上一隻《看見林憶蓮》亦非常搵笨:幾隻 so-called 罕見歌曲/instrumental 24 首鋼琴版炒埋一碟,令我諗起早幾年興過一堆音樂盒 cd... 何況純音樂版應該冇版稅俾林小姐(?),更加唔應該支持!
這些年來倒累積唔少 official instrumental versions,有曲冇詞,林林種種,列表歸類如下:

還有 [純音樂版] ~ 一分鐘都市 一分鐘戀愛 [和唱版] ~ 卡拉依然OK ~ 前塵 Karaoke ~ 只要我活過哭過 Reprise ~ 要是有緣 ~ 回到愛的世界 ~ 寂寞派對 ~ Dakaratte [karaoke] ~ Doushiteyo [karaoke] ~ 開始 ~ 此情此景 ~ 流逝 ~ 愛情.童真.夢想 ~ 願 [音樂] ~ 紅玫瑰の慾望之翼 ~ 紅玫瑰の還君芳心 ~ 紅玫瑰の夢醒無痕 ~ 紅玫瑰の迴旋 ~ 紅玫瑰の心饞 ~ 傷痕 [演奏版] ~ Pieces of Mind [Incognito Remix - Instrumental] ~ Overture [from Remember] ~ I Swear [Instrumental] ~ 誘惑的街 [Instrumental] ~ 飛的理由 [鋼琴演奏曲] ~ 鏗鏘玫瑰 [karaoke version] ~ 有淚盡情流 [演奏版] ~ Track 1... Incomplete

1. K 版,純粹拎走 vocal,原曲冇任何改動;分別出現於華納 remix albums、日本 singles、滾旦大碟(通常係 track 10)等,有聲冇畫面冇歌詞字幕,唔知有冇人會播住隻碟開咪唱?
2. 編曲不變,只抽取一小部分作大碟開場(Overture)或結尾(Reprise)之用,首尾呼應:<只要我活過哭過>同<Remember>都係一頭一尾,不過一首係頭,一首係尾。
3. 音樂編排同原曲唔一樣,連歌名都改埋;同一隻碟多一個變奏,提高可聽性:<寂寞派對>緊接<假如讓你吻下去>固為經典,倒是<要是有緣>配<寵愛>亦出奇地夾,<愛情.童真.夢想>則曾被小弟作大學話劇配樂之用。
4. 冇原曲,特別作一段音樂過場,就係《關於她的愛情故事》許生三首作品,從開始到流逝,回憶總是溫柔的此情此景...
5. 電影/電視劇歌曲配樂,最出神入化當然係小蟲五首紅玫瑰變奏,完全配合王嬌蕊迴腸盪氣的一生;另外幾套小弟冇睇過,硬係覺得冇憶蓮把聲爭少少。
6. 最後呢個類別係憶蓮開腔(雖然我一直都聽唔出<夢醒無痕>係佢自己唱):一句「只要我活過哭過」總結了野花燦爛的一生;<Incomplete>把 Track 1 留白,15 張廣東碟有 5 張都係由林振強寫第一首...

好大程度上因為<鏗鏘玫瑰>K 版而買呢隻滾旦二千精選... 放大側紙睇到其中一句大意係「聽好歌又開心又可以學中文」,點樣學?呢首 K 版歌詞註明普通話讀音,連聲調都標埋,不過唱 K 都唔跟聲調,唔通對住個咪朗誦?

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

  
 
<要是有緣>配<沒結果>都好夾架! 
  
BTW,<要是有緣>我聽落成日覺得好似有雜聲(~40sec) 
  

1:07 AM, January 21, 2008

 
Blogger best actor said...

《關於她的愛情故事》裡面第五軌o既《開始》唔係許愿特別為呢隻碟特別寫 :o) 呢首歌其實有詞有人唱仲出過碟添﹐收錄係Chi Lam94年的同名專輯內﹐林夕填詞﹐叫做《原諒我過去》仲係主打之一。果陣時袁詠儀同許愿及哥哥合作《金枝玉葉》﹐於是替Chi Lam邀了兩首歌﹐另外一首係哥哥作o既《少一天都太短》。《開始》係趙增熹將verse同chorus截錄幾段彈出o黎做《關於她的愛情故事》o既interlude。

7:48 AM, January 21, 2008

 
Blogger best actor said...

《原諒我過去》
http://bestactor.imeem.com/music/fbZ3BoTm/chilam_track_1/

9:12 AM, January 21, 2008

 
Blogger Wordy said...

那張非主打精選似乎想搶 Live 07 CD 的頭啖湯吧?說起來,演唱會的影音產品好像還沒有消息。

9:47 AM, January 21, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

其實<要是有緣>接任何 grand intro 中慢版歌都唔錯;鑑於《CBTL》懶係先進科技數碼環迴,倒沒有考究過係雜聲定係 special effect...

對<原諒我過去>毫無印象(亦聯想唔到<開始>),原來都係循環再用,多謝指正;反而有聽過<少一天都太短>,不過好似係改編歌,哥哥作另一首叫<自首宣言>~

早幾日晨運(非自願性質),ipod shuffle 到<玩伴>,看著天上的雲,諗緊唔知幾時先至出碟... 林小姐歌迷都係「擅於等待的情人」~~

1:50 PM, January 22, 2008

 

Post a Comment

<< Home