White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Saturday, January 12, 2008

海報三蓮展...

心血來潮想去沙田(小弟 00-02 年的學業/事業基地),知道文物館有「歌潮‧汐韻 - 香港粵語流行曲的發展」,一石二鳥;發現《灰色》12" 大碟原來係香港博物館藏品(somehow 我又真係冇呢隻),不過最強係有倫永亮提供手譜<依然>同埋<燒>,冇歌詞只有音符,點知唔俾影相 -_- 惟有筆錄詭異之處:
- <依然>LP version Alex de la Cruz 編曲,於是倫生呢個版本大有可能係為演唱會而設,我估係 9196 年,93 年連住<沒有你還是愛你>,於是機會較微;
- <依然>同<燒>係用兩款唔同五線譜,前者係「Golden Pony」,後者係「Doluna Productions」,一間係幫倫生出碟,另一間係佢自家製作;印象中<微雨撲巴黎>版權係華納,要到<沒有發生的愛情>至係 Doluna,因此估計 Doluna 91 年成立,如果咁即係話<燒>唔係 LP version89 年)份譜,即係話又係演唱會,鑑於 9396 年都冇唱,於是可能(又)係 91 年。
- 當然亦有可能 N 年前已經有 Doluna 呢間公司只係冇擁有歌曲版權,於是<燒>份譜係 LP version;當然又可能兩份譜都係 91 年演唱會,都冇話同一個演唱會唔俾用多過一款五線譜;當然係 02 年演唱會亦冇話唔得(當年用唔晒),反正我都只係估估下...

這邊廂不准拍照,對面「超越二度空間 - 2007 香港國際海報三年展」就任影唔嬲,淨係上面呢幅麵包扮大魚大肉就已經值回十蚊票價;兩場展覽做到五月,三月中仲有場流行曲發展研討會,講者之中有朱耀偉教授同周耀輝先生(未係博士),歡迎參加。
小弟買 CD 通常都唔介意俾多十蚊要埋張海報,咁多年儲埋都真係多到唔知擺邊;呢期屋企大裝修,於是注資展開大型保育工程(其實只係每朝搭的士將大堆雜物搬返 office),先晒冷出土三張中古海報:

- 呢張未算十分罕有,不過就見證了小弟輕狂的少年歲月:如果近睇會發現林小姐嘴唇部分出現爆擦,後面貼住膠紙(題外話:eason<熱島小夜曲>中「膠紙」同「膠布」是否同義?)當年彌敦道海報黨我亦係要員之一,隨身攜帶 cutter 視察四周隨後落手,手頭上有四張街頭爆擦版本,後來唔知邊度搵返張美白版本;不過亦唔係次次咁好彩,《天地野花》張宣傳海報我就一直只係得流落街頭版(有冇人有多想 trade?搵張《Love, Sandy》同你換...)- 呢張斷估唔係俾錢買,唔通捐血有得送?幅相係<假如讓你吻下去>白板同一輯,即 93 年,紅十字會每年到敝校一趟,有餅食又可以走堂,小弟實幫襯,不過冇印象呢張係咪捐血贈品。四大天王之中,蓮城一線肯定最具台型,至少高度相襯又跳得;同學友就真係似兄妹,尤其是十年前那次叱吒,今年首<K 歌之王>差好遠。- 信和有間橫浜專賣日本碟,屹立地庫轉角位多年,友人HY 不知以美色還是利誘成功買下呢張 どうしてよ [doushiteyo] display poster(雖然當年我覺得 だからって... [dakaratte] 靚好多而冇買呢隻 single),成為小弟多年來最驚喜生日禮物之一;值得一提呢張係重磅紙,比一般本地海報厚身,家中亦只得呢張海報會特登用個紙筒入住。- 不覺十數載,紅顏未老,今年 2.9re-u,不知 HY 會否現身?

5 Comments:

Blogger chi said...

星夜醉語的海報好靚,我記得當時還有個立方體的宣傳品,和LD的粉紅封面相似,不知有沒有人擸埋收藏呢?

我由《感覺完美》才開始儲海報,之前黑膠附送的那些不算,華星時代的不但真空,簡直未見過,你這些都是第一次見。

4:46 PM, January 14, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

自黑膠末落就開始另覓途徑搜括海報,《野花》、《CBTL》同《Sandy '94》都係同《F&P》那張差唔多大細,前兩張同封面照一樣,不過《CBTL》係打橫,《Sandy '94》就係咁:-_-_-
唔多記得《不如重新開始》係點樣,印象中同雜誌廣告相近... 等我得閒入倉搵搵~~

7:29 PM, January 15, 2008

 
Blogger Fun said...

哇呢張Doushiteyo棄海報靚到飛街呀~

2:33 PM, January 17, 2008

 
Blogger naruto said...

海報都儲埋,犀利,等我剿下我床下底仲有Dセ嘢係SL先

11:41 PM, January 18, 2008

 
Anonymous Anonymous said...

突然發現<dakaratte>同<doushiteyo>都係輕托香腮,連《simple》都係見到隻手,不過總好過《不如重新開始》隻瑜珈怪手...
床下底冇斬獲,反而梳化後面有寶藏,等小弟整理完再開光...

2:36 AM, January 22, 2008

 

Post a Comment

<< Home