White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Monday, February 04, 2008

visual diary...

Edison 01 年推出首張大碟《Visual Diary》,首批限量版附送 64 頁日本生活寫真集;同年出道仲有 Bobo 同埋 Twins,唔通近日批相係寫真以外更寫真之漏網照?

我的影像日記淡似流水... 因為我們還沒有合照過...?

- 一世人總要有一件 D&G 白恤衫,呢件半價不過 oversize,加上白色易污穢,所以只著過兩次:一個婚禮加一個葬禮。

- 近排返工總喜歡抄捷徑,其實未必快好多,不過行草地總覺得心情舒暢,好似返到中學時代:細個戇居到以為間間學校都好似拔萃咁大。
- 泳池冇人,總會想起《愈快樂愈墮落》:原本諗住咁凍應該係去做 gym,不過既然有份工可以俾你食晏去游水,還是要好好享受此等福利。
- 當日覺得呢兩個人傻傻地,不停同「三碌拎」乘客報佳音,不過其實搵到個傻人一齊做傻事,應屬傻福之一種。(點唱<傻癡癡>)
- 黑椒漢堡累事,一直病唔好,不過既然係咪都病唔好就應該死於人間美食而唔係麥當當:如果而家請我去時新我都唔會戒口。
- 某日早上(被迫)晨運,ipod 正播著<玩伴>,望天打卦,唔知等到幾時出:to be honest,我從來未買過憶蓮演唱會 cd
- 北上去爸的工廠,那天在想上天真的待小弟不薄:至少我唔係民工朝八晚六車膠袋,唔係孤兒一個人雙手插袋為時已晚,至少還有你,我總記得在那裡。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home