White Board Sandy 林憶蓮 白板 collection of Sandy Lam promotional "WB" singles

Tuesday, January 22, 2008

三蓮展之 92 頭版女郎

全民皆股,是日全線報章頭條浮雲慘霧,不過學區新明講句「有榜未為輸」,我諗林小姐粉絲多數都係長線投資者,冇有怕...
無憂無慮入正題:時光倒流 16 年,回到恆指未過萬點時,當時股市穩步上揚,唱片市道都仲算唔錯,報紙唔係清一式銀行樓盤減肥廣告:林小姐 92 年只係出過一張大碟,報章頭版亦賣足半年:
612
- 正式公佈同華星合作,為隆重其事,包起《電視日報》(顧名思義專做娛樂新聞)外加四大版,頭版全線稿加一版大事回顧,背面兩版係華星其他歌手廣告,仲要用雜誌紙(所以保存得唔錯),我唔食 lunch$$ 買三份,記得當日個記招有陳欣健,林小姐著米白色西裝,同許生合照。

828
- 等餐懵仲未出 2nd plug,千呼萬喚,歌未到廣告先到,不過明眼粉絲如我就覺得有誤導消費者之嫌:「第一位揚名美國 Billboard 流行榜的香港歌手」,明明係日本分支 J-wave Top 100,講到好似真係美國咁就比較誇;不過另外一句就實而不華,恆常不變:「歌聲橫跨香港、日本及全世界的女歌手」

1224
- 出碟後兩個幾月,聖誕檔期頒獎禮在即,曬冷五首上榜歌(計埋<由你開始>,未計<始終一天>):雖然許生如意算盤唔響,華星其實都算落足本宣傳,睇返成套白板 cd 都覺得抵,我都要學楊小姐講句「多謝華星」;三份報紙得返《成報》未摺(可能都快? ),似乎唱片業不景氣亦間接令到二線報章冇得撈(印象中《Sandy '94》就冇賣頭版...)

- 五蚊一張大海報,超抵,不過 by default 有摺痕,因為隨 11 29 日《明報》附送:當年逢星期日都送對開海報,同期《明周》亦有中間海報連訪問,相比就細好多。冇留意幅相係邊個/邊度影,不過都幾典型 poster girl:魚網外加超低 V 背心連皮褲再加碌柱,求其搵個艷星拍就係邪牌(不過就未必係《明報》)
- 呢兩張係 SCMP 校園版份 "Young Post",可能邊日唔夠稿就會整張 centerfold 落去,都不枉我訂足七年(雖然除要交剪報功課外我就只會睇 comics),記得到中四五識幾個同學會交換剪報(多為玉女派粉絲,同我冇 overlap),"YP" 偶有報導娛樂新聞(港台太陽計劃之類),試過搶埋隔離班有成廿幾份相同報導,應該仲存在於家中某個角落...

5 Comments:

Blogger naruto said...

好勁,keep到咁齊咁耐,佩服

10:51 PM, January 24, 2008

 
Blogger Wordy said...

當年 YP 大部份時間會登叱吒榜 Top 10,歌名多是直譯(或硬譯),《再生戀》譯 Revived Love。後來 SL 專輯附英文歌名,YP 就照搬,像《天大地大》用 Widespread。

7:28 AM, January 28, 2008

 
Blogger linus said...

都唔記得 YP 係登叱吒榜,仲以為係官方喉舌... :P
<天大地大>乜唔係 'So What Happens Now'...?

1:23 AM, February 13, 2008

 
Blogger Wordy said...

我寫錯了,該是 YP 譯 Widespread,只 SL 的專輯後來作 So what happens now?

記得 widespread,因為跟同學討論左好耐佢想表達 d 乜

4:01 PM, February 29, 2008

 
Blogger linus said...

...其實'So What Happens Now'都唔係太知點解...~

1:34 AM, March 15, 2008

 

Post a Comment

<< Home